Nowa - uniwersalna seria ciągników Deutz-Fahr [ZDJĘCIA]
Do obsługi wymagających maszyn, modele 5D TTV mogą być wyposażone w pompę układu hydraulicznego Load-Sensing o zmiennej wydajności do 100l/min (maksymalna wydajność pompy już przy 1850 obr./min). Jeśli ciągnik nie będzie obsługiwał tak rozbudowanych maszyn, dostępna jest pompa o stałej wydajności 84 l/min. Olej podawany jest do maksymalnie 5 obwodów układu hydraulicznego, które posiadają regulację czasu i wydatku oleju. Dodatkowo, wyposażenie może obejmować do 3 obwodów montowanych przy słupku kabiny z przodu, duplikowanych z tyłu. Niezależnie od wybranej pompy i konfiguracji obwodów, ciągniki zawsze posiadają niezależną, dedykowaną pompę o wydajności 42 l/min do zasilania układu kierowniczego. Zapewnia to komfortowe i łatwe sterowanie nawet przy niskich obrotach silnika.
Kabina operatora oferuje komfort dostępny dotychczas w topowych modelach ciągników rolniczych. Konstrukcja 4-słupkowa gwarantuje bardzo dobrą widoczność. Klimatyzacja, układ amortyzacji na hydraulicznych silent-blockach i fotel na zawieszeniu pneumatycznym zapewniają duża wygodę. Opcjonalnie, kabina może być wyposażona w układ filtracji kategorii 4, zabezpieczający operatora przed środkami ochrony roślin stosowanymi na przykład przy opryskach. Wyposażenie modeli 5D TTV obejmuje także radio z Bluetooth, unoszoną tylną część dachu oraz schowki i uchwyty.
Podłokietnik MaxCom jest rozwiązaniem wyjątkowym w tego rodzaju ciągnikach, dostępnych obecnie na rynku. Posiada joystick wielofunkcyjny MaxCom, joystick do sterowania układem hydraulicznym. Ciągnik oferuje też możliwość programowania przycisków. Dzięki temu, że przełączniki do sterowania podnośnikiem tylnym oraz obwodami hydrauliki umieszczono obok siebie w jednej linii, mogą być one sterowane przy użyciu dłoni, bez jej odrywania od podłokietnika. Wszystkie przyrządy sterownicze zostały oznaczone kolorami według schematu stosowanego w innych modelach ciągnikach Deutz-Fahr.
Modele 5D TTV już w standardzie posiadają układ hamulcowy na 4 koła, hydrauliczny hamulec postojowy oraz funkcję PowerZero. Dzięki PowerZero operator może zatrzymać traktor i jeśli wybrany jest kierunek jazdy - układ napędowy utrzymuje ciągnik po zatrzymaniu.