Wieści Rolnicze
  • Strona główna
  • Ceny Rolnicze
      • Żywiec wieprzowy
      • Żywiec wołowy
      • Zboża
      • Pasze
      • Owoce
      • Warzywa
      • Mleko i przetwory
      • Drób i jaja
      • Analizy rynkowe
      Rynek bydła mięsnego i wołowiny rośnie w siłę. Przebijamy ceny w Europie
      Co się dzieje? Niepokojąca sytuacja na rynku jałówek
      „Oni wykończą tego rolnika. Dno na rynku trzody chlewnej”
      Na rynku w Broniszach wiele się dzieje
  • Newsy
  • Hodowla
      • BYDŁO I MLEKO
      • TRZODA CHLEWNA
      • DRÓB
      • INNE HODOWLE
      • ŻYWIENIE
      • WYPOSAŻENIE BUDYNKÓW INWENTARSKICH
      • ZDROWIE I DOBROSTAN
      Niepokojące zjawisko na rynku jaj. Co dalej z branżą?
      Rynek bydła mięsnego i wołowiny rośnie w siłę. Przebijamy ceny w Europie
      Czym podgarniać TMR? Oto rozwiązania najczęściej stosowane w oborach
      Czasu coraz mniej. Wsparcie dla hodowców bydła. Jak je otrzymać?
  • Uprawy
      • ZBOŻA
      • INNE UPRAWY
      • NAWOŻENIE
      • CHOROBY I SZKODNIKI
      • UPRAWA GLEBY
      • PRZECHOWALNICTWO
      • Owoce i warzywa
      Podwoił plon i zyski na słabych glebach dzięki tej nietypowej uprawie! [VIDEO]
      Rzepak “pokasowany”. Co zagraża plonom?
      RAGT przejmuje część działalności nasiennej Syngenty
      To zboże żółknie w oczach. Co jest grane na polach?
  • Technika
      • CIĄGNIKI
      • MASZYNY
      • URZĄDZENIA
      Materiał Promocyjny Kubota L2 w gospodarstwach rolnych, sadownictwie, ogrodnictwie i agroturystyce
      ARiMR sfinansuje zakup nowego kombajnu. Oto, co musisz zrobić, by poprawnie złożyć wniosek
      Artykuł sponsorowany Uniwersalny partner w sadzie, ogrodzie i na polu
      Wkrótce rusza ważny nabór. Będą pieniądze na maszyny. Ale czy również na ciągnik?
  • Prawo i finanse
      • VAT
      • EKONOMIKA
      • POMOC UNIJNA
      • PRZEPISY
      • WNIOSKI DO POBRANIA
      • KRUS
      • GIEŁDOWY RYNEK ROLNY
      Cała prawda o umowie z Mercosur. Analiza, która zaskoczyła wiele osób
      Rolnik rzucił wyzwanie ogromnej korporacji. To pierwsza taka sprawa w sądzie
      Ponad 5 tys. rolników i 1 tys. traktorów. Rolnicy szykują się do protestu
      Ten dodatek można pobierać do emerytury z KRUS. Niewiele osób o nim wie
  • Sylwetki
  • Video
  • Dla domu
      • Kulinaria
      • Hotblog
      • Koła gospodyń wiejskich
      • Zdrowie
      Lista błędów przy storczyku jest długa. To dlatego nie kwitnie
      Pokrywają pień jak kożuch i dławią drzewo. Najlepszy moment na ich usunięcie
      Koniec listopada to ostatni dzwonek. Inaczej iglaki wpadną w zimową pułapkę
      Kwitnie, zanim inne kwiaty obudzą się do życia. Idealny na Boże Narodzenie
  • iEKO iLOGICZNIE
      • Ekologia z certyfikatem
      • Dobre praktyki w uprawie roślin
      • Zrównoważony chów zwierząt
      • Odnawialne źródła energii
      • Zdrowa żywność
      • Środki pomocowe
      Artykuł sponsorowany Fotowoltaika dla rolnika. Jak skorzystać z pomocy ekspertów PGE?
      Trzy duże nabory ARiMR jeszcze w tym roku. Wsparcie od 200 tys. do 1,5 mln zł
      Od tego zależy, ile można zarobić na biogazowni rolniczej
      Czy agrowoltaika może zagwarantować plony i przychody rolnika?
  • Wieści Rolnicze
  • Dobry serwis maszyn rolniczych to dobra sprzedaż

Dobry serwis maszyn rolniczych to dobra sprzedaż

Technika - Ciągniki 22 marca 2017 07:00 Zenon Owieśny
Dobry serwis maszyn rolniczych to dobra sprzedaż
Źródło: Zetor
Kupując wybrany model rolnicy kierują się m.in. tym, czy dana firma zapewni im odpowiednie podejście serwisowe.
Spis treści:

    Kupując wybrany model rolnicy kierują się m.in. tym, czy dana firma zapewni im odpowiednie podejście serwisowe.

    Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

    Z kierownikiem serwisu Zetor Polska Tomaszem Bitnerem  rozmawia Zenon Owieśny.

    Znajdujemy się w nowo powstałym obiekcie usługowym Zetor Polska Kalisz. Jak wpłynie on na prowadzoną działalność serwisową?

    Nasza przeprowadzka do nowej siedziby znacząco poprawiła możliwości naszego serwisu. Dysponujemy teraz o wiele większą powierzchnią warsztatową, co umożliwia nam przyjmowanie i realizowanie zleceń w krótszym czasie oraz podjęcie kompleksowych napraw. Posiadamy stanowiska i możliwości przygotowane pod konkretne naprawy, co pozwala nam po wprowadzeniu traktora w pełni zdiagnozować jego stan i przystąpić do jego szybkiej naprawy.

    Zetor Polska od lat znajduje się w pierwszej trójce sprzedaży ciągników w Polsce. Jaką rolę w osiąganych wynikach odgrywa prowadzona przez was obsługa serwisowa?

    Z naszych obserwacji i płynących od  użytkowników informacji  wiemy, że praca serwisu ma bezpośredni wpływ na sprzedaż ciągników. Często spotykamy się z osobami, które posiadają ciągnik naszej marki i które zdecydowały się na zakup kolejnego, ze względu na dobrą współpracę z naszym serwisem. Chcemy zrobić wszystko, aby klient był zadowolony z posiadania i użytkowania traktorów marki Zetor, poprzez kompleksową obsługę, doradztwo i udzielanie wszelkich możliwych informacji. Cieszy nas również to, że klienci, będąc przejazdem, wpadną czasem na kawę po prostu porozmawiać na zupełnie niezwiązane z ciągnikami tematy.

    Podstawą dobrze zorganizowanych usług potransakcyjnych (serwisowych) jest znajomość oczekiwań waszych klientów. Jaką rolę odgrywają one w waszym przypadku?

    Nasz serwis posiada wykwalifikowaną kadrę mechaników. Większość z nich pracuje już u nas po kilka lub kilkanaście lat. Corocznie biorą udział w szkoleniach prowadzonych w zakładzie produkcyjnym  ZETOR w Czechach i praktycznie nie mają większych problemów ze znalezieniem usterek. Ma to ogromne znaczenie dla użytkowników, gdyż oszczędza ich czas i pieniądze. Odpowiednie zdiagnozowanie usterki minimalizuje czas i koszty jej usunięcia, a takie umiejętności posiadają tylko doświadczeni fachowcy, którzy u nas pracują. Nie bez znaczenia jest też ogromne zaplecze części zamiennych - klient nie musi przywozić mechanikowi samodzielnie zakupionych części i na drugi dzień nie usłyszy, że jeszcze to i to trzeba dokupić,  bo się przy demontażu rozsypało i nie można ukończyć naprawy. To wszystko odpowiada oczekiwaniom klientów.

    Awarie ciągników w okresach prac agrotechnicznych wymagają szybkiej i skutecznej pomocy technicznej. W jaki sposób rozwiązuje te problemy wasz serwis?

    Dysponujemy samochodami serwisowymi umożliwiającymi dojechanie do klienta i szybką pomoc na miejscu. Podczas zgłoszenia telefonicznego ustalamy, co się wydarzyło, zbieramy niezbędne informacje, pobieramy części z magazynu  i staramy się pomóc na miejscu. Poprzez sprzedaż ciągników, części zamiennych i serwis pracujemy na utrzymanie swojej wysokiej pozycji, którą zawdzięczamy nie tylko naszej pracy, ale przede wszystkim naszym klientom – osobom, które nam zaufały nabywając nasz produkt, którym jest ciągnik ZETOR. Przez te 21 lat działalności aż 38 000 klientów  zakupiło nasze ciągniki w Polsce, a z tego ponad 1000 na lokalnym rynku.

    • Tagi:
    • zetor
    • ciągniki rolnicze
    • maszyny
    • serwis maszyn rolniczych
    Zenon Owieśny
    Podobne artykuły
    Materiał Promocyjny Ciągniki

    Kubota L2 w gospodarstwach rolnych, sadownictwie, ogrodnictwie i agroturystyce

    24 listopada 2025
    Artykuł sponsorowany Ciągniki

    Uniwersalny partner w sadzie, ogrodzie i na polu

    20 listopada 2025
    Newsy

    Opolagra - największa wystawa na otwartej przestrzeni w południowej Polsce 

    19 czerwca 2024
    Maszyny

    Dzień Otwarty BOBCAT. Testowali maszyny i wygrywali nagrody

    18 czerwca 2024
    Sylwetki

    Jest między nimi 40 lat różnicy, ale obaj są rolnikami

    13 marca 2024
    Ciągniki

    10 najmocniejszych ciągników na niemieckim rynku [ZDJĘCIA]

    2 stycznia 2024
    Ciągniki

    Arbos zniknie z rynku. Zastąpi go Aupax 

    26 grudnia 2023
    Newsy

    Targi Agrotech 2024. Firmy rezerwują już stoiska

    24 października 2023
    Warto wiedzieć
    Pomoc unijna
    Cała prawda o umowie z Mercosur. Analiza, która zaskoczyła wiele osób
    24 listopada 2025
    KRUS
    Emerytura z KRUS kontra świadczenie z ZUS. Rolnicy nie mają się z czego cieszyć
    24 listopada 2025
    Prawo i finanse
    Rolnik rzucił wyzwanie ogromnej korporacji. To pierwsza taka sprawa w sądzie
    24 listopada 2025
    Najnowsze
    Materiał Promocyjny
    Ciągniki
    Kubota L2 w gospodarstwach rolnych, sadownictwie, ogrodnictwie i agroturystyce
    24 listopada 2025
    Urządzenia
    Na Agritechnice mówili o nim wszyscy. Tym włoskim gigantem skosisz jednocześnie 15 metrów!
    24 listopada 2025
    Maszyny
    3 hektary skosi w godzinę. Pöttinger pokazał na Agritechnice, jak można "pływać" nad łąką
    23 listopada 2025
    Ciągniki
    Te indyjskie ciągniki ruszają na podbój Europy. Stawiają na prostotę i funkcjonalność. A cena?
    23 listopada 2025
    Maszyny
    Ten kolos waży 7 ton, a potrzebuje tylko 140 KM. Oto nowa, gigantyczna zgrabiarka marki Samasz
    23 listopada 2025
    Wieści Rolnicze
    Wieści Rolnicze
    Dane kontaktowe
    Wieści Rolnicze
    RP Digital Sp. z o.o.
    NIP: 5273128894
    REGON: 529596954
    tel. +48 627 47 15 31
    ul. Prosta 51
    00-838 Warszawa
    [email protected]
    Numer dyżurny -- 501 267 226
    Kategorie
    • Ceny Rolnicze
    • Newsy
    • Hodowla
    • Uprawy
    • Owoce i warzywa
    • Technika
    • Prawo i finanse
    • Sylwetki
    • Video
    • Dla Domu
    © 2025 WieściRolnicze
    • Redakcja
    • Reklama
    • Kontakt
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Prenumerata
    • Konkursy
    • Deklaracja dostępności