Wieści Rolnicze
  • Strona główna
  • Ceny Rolnicze
      • Żywiec wieprzowy
      • Żywiec wołowy
      • Zboża
      • Pasze
      • Owoce
      • Warzywa
      • Mleko i przetwory
      • Drób i jaja
      • Analizy rynkowe
      Kukurydza zyskuje na wartości. Ile płacą pośrednicy?
      Ceny produktów rolnych. Podrożały żyto i pszenżyto
      Szok, co się dzieje na rynku trzody chlewnej
      Rynek bydła mięsnego i wołowiny rośnie w siłę. Przebijamy ceny w Europie
  • Newsy
  • Hodowla
      • BYDŁO I MLEKO
      • TRZODA CHLEWNA
      • DRÓB
      • INNE HODOWLE
      • ŻYWIENIE
      • WYPOSAŻENIE BUDYNKÓW INWENTARSKICH
      • ZDROWIE I DOBROSTAN
      Mandat za nieodpowiedni transport krowy. Ukarano także przewoźnika
      Ukraina depcze polskim producentom świń po piętach? Czy to już koniec chlewni?
      Niepokojące zjawisko na rynku jaj. Co dalej z branżą?
      Rynek bydła mięsnego i wołowiny rośnie w siłę. Przebijamy ceny w Europie
  • Uprawy
      • ZBOŻA
      • INNE UPRAWY
      • NAWOŻENIE
      • CHOROBY I SZKODNIKI
      • UPRAWA GLEBY
      • PRZECHOWALNICTWO
      • Owoce i warzywa
      Pomysłowy i "nie za miliony" sposób na przechowywanie ziemniaków
      Nie dzieje się dobrze. Ceny nasion kukurydzy pójdą w górę?
      Większy areał, więcej problemów. Ta roślina niestety też już choruje
      Te odmiany kukurydzy w tym roku zrobiły robotę. Ci, którzy na nie postawili, wygrali
  • Technika
      • CIĄGNIKI
      • MASZYNY
      • URZĄDZENIA
      Materiał Promocyjny Kubota L2 w gospodarstwach rolnych, sadownictwie, ogrodnictwie i agroturystyce
      ARiMR sfinansuje zakup nowego kombajnu. Oto, co musisz zrobić, by poprawnie złożyć wniosek
      Artykuł sponsorowany Uniwersalny partner w sadzie, ogrodzie i na polu
      Wkrótce rusza ważny nabór. Będą pieniądze na maszyny. Ale czy również na ciągnik?
  • Prawo i finanse
      • VAT
      • EKONOMIKA
      • POMOC UNIJNA
      • PRZEPISY
      • WNIOSKI DO POBRANIA
      • KRUS
      • GIEŁDOWY RYNEK ROLNY
      ARIMR przypomina rolnikom: termin kończy się jutro. Chodzi o pieniądze
      Imponujące gospodarstwa polskich polityków. Kto ma najwięcej ziemi?
      Hetman straci stanowisko w PE przez swój sprzeciw wobec umowy z Mercosur?
      Można stracić prawo do emerytury. Rolnicy muszą o tym bezwzględnie pamiętać
  • Sylwetki
  • Video
  • Dla domu
      • Kulinaria
      • Hotblog
      • Koła gospodyń wiejskich
      • Zdrowie
      Twój ogród to dla nich luksusowy hotel. Działaj, zanim zniszczą korzenie drzew
      Oto ceny choinek w listopadzie. Tu już kupisz świąteczne drzewko prosto z lasu
      To już naprawdę ostatni dzwonek. Posadź dziś, a może zdąży zakwitnąć na święta
      Lista błędów przy storczyku jest długa. To dlatego nie kwitnie
  • iEKO iLOGICZNIE
      • Ekologia z certyfikatem
      • Dobre praktyki w uprawie roślin
      • Zrównoważony chów zwierząt
      • Odnawialne źródła energii
      • Zdrowa żywność
      • Środki pomocowe
      Artykuł sponsorowany Fotowoltaika dla rolnika. Jak skorzystać z pomocy ekspertów PGE?
      Trzy duże nabory ARiMR jeszcze w tym roku. Wsparcie od 200 tys. do 1,5 mln zł
      Od tego zależy, ile można zarobić na biogazowni rolniczej
      Czy agrowoltaika może zagwarantować plony i przychody rolnika?
  • Wieści Rolnicze
  • JEM WARZYWA I OWOCE, BO POLSKIE

JEM WARZYWA I OWOCE, BO POLSKIE

Owoce i warzywa 28 października 2014 10:00 Aktualizacja: 7 października 2015 20:05
JEM WARZYWA I OWOCE, BO POLSKIE
Źródło: Fotolia.com
Pod takim hasłem największe zagraniczne sieci handlowe w Polsce będą namawiały do kupowania rodzimych warzyw i owoców, a zwłaszcza jabłek.
Spis treści:

    Pod takim hasłem największe zagraniczne sieci handlowe w Polsce będą namawiały do kupowania rodzimych warzyw i owoców, a zwłaszcza jabłek.

    Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

    Kampania promocyjna „Jem, bo polskie" wystartowała 1 października i do końca roku. Została zorganizowana przez Polską Organizację Handlu i Dystrybucji (do której należą Auchan, Carrefour, Galec (Leclerc), Jeronimo Martins, Lidl, Kaufland, Metro Group/Makro Cash&Carry, Schiever, Selgros , Tesco i Żabka).

    Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji szacuje, że sieci handlowe przeznaczą na sfinansowanie kampanii około 20 mln złotych. Celem jest promocja polskich jabłek oraz innych owoców i warzyw, przez poszerzenie ich rynku zbytu. Promocja ma zachęcić konsumentów do zwiększenia zakupów polskich produktów ogrodnictwa, w tym szczególności wspomnianych już jabłek i tym samym – poprzez zwiększenie obrotu - wesprzeć producentów w zderzeniu z trudną sytuacją ze zbytem produktów.

    Zakłada się, że w trakcie trwania projektu uda się uzyskać około 15- 20% wzrost sprzedaży i zredukować część powstałej nadpodaży owoców. Ponadto, kampania ma zwrócić uwagę konsumentów na konieczność pomocy polskim rolnikom i sadownikom oraz popularyzowanie idei kupowania i spożywania większej ilości owoców i warzyw z Polski, jako recepty na problemy związane z embargiem.

    Każda sieć marketów ma za zadanie umieszczenie w widocznym miejscu logotypu kampanii oraz własnych, indywidualnych haseł wspierających tę inicjatywę.

    Hasło "Jem, bo polskie" będzie promowane na wszystkich możliwych nośnikach, jakimi dysponują sieci handlowe, w tym katalogach okolicznościowych, gazetkach, bilbordach, plakatach oraz mediach, z którymi współpracują. Żadne z materiałów nie będą zawierać akcentów antyrosyjskich, a jedynie wspierać polskich producentów owoców i warzyw. Kampania w pierwszej kolejności obejmuje promocję polskich warzyw i owoców. W zależności od jej przebiegu planowane jest rozszerzenie działań na inny asortyment.

    Źródło: FAMMU/FAPA na podstawie: inf. prasowe
    • Tagi:
    • Polska
    • jabłka
    • warzywa
    • owoce
    Podobne artykuły
    Newsy

    Wiescirolnicze.pl zapraszają na Targi FRUIT POLAND 2025!

    20 listopada 2025
    Artykuł sponsorowany Uprawy

    Rozkwit polskiego winiarstwa – od tradycji do nowoczesności

    19 listopada 2025
    Ceny rolnicze

    Na rynku w Broniszach wiele się dzieje

    17 listopada 2025
    Hotblog

    Zupa szpinakowa z makaronem

    13 listopada 2025
    Analizy rynkowe

    Sieci wymuszają niskie ceny warzyw

    12 listopada 2025
    Owoce i warzywa

    Zrywać, czy nie zrywać? Eksperci mówią, co zrobić ze zgniłymi owocami na drzewach

    11 listopada 2025
    Hotblog

    Na świętego Marcina kaczka pieczona z jabłkami

    9 listopada 2025
    Hotblog

    Domowy rosół z kaczki

    6 listopada 2025
    Warto wiedzieć
    Przepisy
    Walczysz o dopłaty? Od 2026 roku w życie wejdą trzy kluczowe zmiany w ARiMR
    28 listopada 2025
    Drób
    Czy szczepić kury będą musieli wszyscy? Wirus atakuje stada. "Trzeba to uporządkować”
    28 listopada 2025
    Przepisy
    ARiMR ostrzega: w Polsce można za to stracić dopłaty. Chodzi o specjalny system upraw
    28 listopada 2025
    Najnowsze
    Owoce i warzywa
    Czekają, by wiosną zaatakować twój ogród. Musisz działać zdecydowanie
    24 listopada 2025
    Owoce i warzywa
    Ułóż pod krzewami borówki. Czasem jeden detal decyduje o obfitych zbiorach
    17 listopada 2025
    Owoce i warzywa
    Zrywać, czy nie zrywać? Eksperci mówią, co zrobić ze zgniłymi owocami na drzewach
    11 listopada 2025
    Owoce i warzywa
    Proponują nowy podatek od żywności. Kogo uderzy po kieszeni?
    31 października 2025
    Owoce i warzywa
    “Tak źle jeszcze nigdy nie było”. Rolnicy mówią o dramatycznej sytuacji
    24 października 2025
    Wieści Rolnicze
    Wieści Rolnicze
    Dane kontaktowe
    Wieści Rolnicze
    RP Digital Sp. z o.o.
    NIP: 5273128894
    REGON: 529596954
    tel. +48 627 47 15 31
    ul. Prosta 51
    00-838 Warszawa
    [email protected]
    Numer dyżurny -- 501 267 226
    Kategorie
    • Ceny Rolnicze
    • Newsy
    • Hodowla
    • Uprawy
    • Owoce i warzywa
    • Technika
    • Prawo i finanse
    • Sylwetki
    • Video
    • Dla Domu
    © 2025 WieściRolnicze
    • Redakcja
    • Reklama
    • Kontakt
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Prenumerata
    • Konkursy
    • Deklaracja dostępności