Japońscy inżynierowie z centrali Kubota przyjechali do Polski [ZDJĘCIA]
Japońscy inżynierowie - z centrali Kubota w Osace - przyjechali do Polski.
Inżynierowie Kubota z Japonii przyjechali do Polski
Główny cel wizyty?
Wszystko odbywa się w ramach programu pt. Kubota Insight Programme (KIP), który zakłada spotkania w terenie z dilerami, serwisantami oraz użytkownikami maszyn Kubota.
Kubota Insight Programme (KIP) - czym jest?
KIP to specjalna inicjatywa marki Kubota, która odbywa się w Polsce już po raz dziewiąty.
Jej celem jest zbieranie przez inżynierów z Japonii opinii na temat maszyn Kubota użytkowanych w różnych krajach Europy.
- Marka Kubota jest ceniona za swoją wyjątkową niezawodność. Wynika ona z głębokiego zaangażowaniu naszych inżynierów i zespołów Autoryzowanych Punktów Serwisowych Kubota w ciągły proces zdobywania i doskonalenia wiedzy. Bezpośrednie spotkania w ramach KIP, przekładają się na legendarną już japońską niezawodność i efektywność podczas codziennej pracy. Użytkownicy to widzą i od lat ufają marce Kubota" – komentuje Michał Poźniak, Dyrektor Zarządzający Kubota (Deutschland) GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce.
fot. źródło: Kubota
Nagrodzą najlepszych mechaników Kubota
Warto podkreślić, że w czasie wizyty inżynierów z kraju kwitnącej wiśni, Kubota nagrodzi także najlepszych mechaników z Autoryzowanych Punktów Serwisowych Kubota, którzy zwyciężyli w „Teście wiedzy mechanika”.
- Od lat priorytet Kuboty stanowi zapewnienie jak najwyższego standardu świadczonych usług serwisowych. To między innymi dzięki takim inicjatywom jak Kubota InsightProgramme i „Test wiedzy mechanika” poziom naszego serwisu stale rośnie i jest doceniany przez użytkowników" – komentuje Edward Cyc, Szef Serwisu Kubota w Polsce.
Wspomniane spotkania w ramach KIP w terenie już trwają - pierwsze rozpoczęło się dziś (5 lutego) i potrwa do jutra (6 lutego) - gospodarzem jest diler Kubota firma Adrol, odbywa się w Wiśniewie koło Zambrowa.
Następnie japońscy inżynierowie udadzą się na Lubelszczyznę do dilera Kubota firmy Techmlek do Pałecznicy Kolonii koło Lubartowa. Tutaj w dniach 7-8 lutego 2024 roku odbędą się testy ciągników zarówno na placu dilera, jak i w gospodarstwie użytkowników Kubota.
Ostatnim przystankiem 9 lutego będzie Małopolska. Tutaj goście z Japonii zawitają do dilera Kubota firmy Pilar-Tech do Posądzy.
fot. źródło: Kubota
"Test wiedzy mechanika" Kubota
Równolegle planowane jest wspomniane wręczenie nagród w ramach "Testu wiedzy mechanika".
- Kubota w celu podnoszenia kwalifikacji i poszerzania wiedzy zespołów Autoryzowanych Punktów Serwisowych od lat organizuje „Test wiedzy mechanika”. Dlatego też w czasie spotkań u dilerów Kubota w firmach Techmlek i Pilar-Tech odbędzie się wręczenie nagród laureatom „Testu wiedzy mechanika” - opisują przedstawiciele Kubota.
Czym jest test przeprowadzany przez Kubotę?
Wspomniany test mechaników składa się z dwóch wymagających etapów.
W pierwszym z nich uczestnicy muszą ukończyć specjalistyczne kursy związane z różnymi elementami pracy serwisu. W drugim rozwiązują test, który prowadzony jest w dwóch kategoriach – dla działu serwisu komunalnego i działu serwisu rolniczego. W czasie testu uczestnicy muszą odpowiedzieć na 40 pytań technicznych dotyczących maszyn Kubota.
- W aktualnej edycji testu spośród serwisantów sieci serwisów komunalnych udział wzięło 76 osób, zaś w przypadku sieci serwisu rolniczego było to 77 osób. Zwycięzcy otrzymają nagrody finansowe. Nagroda zostanie przyznana także dilerowi, u którego zatrudniony jest laureat. Zaś każdy uczestnik otrzyma dyplom i pamiątkowy gadżet - zaznaczają przedstawiciele Kubota.
Jak zaznaczają przedstawiciele marki, konkurs to ważna część kształcenia serwisantów.
- Dla Kuboty ciągłe kształcenie serwisantów i wdrażanie ulepszeń to nie tylko obowiązek, ale przede wszystkim pasja i misja, która pozwala na budowanie trwałych i satysfakcjonujących relacji z klientami” – zaznacza Edward Cyc.
Marka Kubota ma 50 lat w Europie
Przypomnijmy: historia firmy Kubota sięga 1890 r. Dziś firma posiada główną siedzibę w Osace w Japonii, z kolei biura są w ponad 120 krajach a liczba pracowników sięga ponad 50 tys. - w Ameryce Północnej, Europie i Azji.
Kubota osiągnęła w 2022 roku przychody w wysokości 20,4 miliarda dolarów. Chociaż sprzęt rolniczy stanowi główną linią produktów marki Kubota, firma wytwarza również zróżnicowane portfolio innych produktów, w tym miejskie systemy filtracji wody i nawadniania, rurociągi, pokrycia dachowe, obudowy i podziemne zawory wielkogabarytowe.
W 2024 roku przypada 50. rocznica pojawienia się firmy Kubota w Europie, wraz z otwarciem pierwszego oddziału we Francji w 1974 roku.
CZYTAJ TAKŻE: Zautomatyzowany ciągnik elektryczny oparty o sztuczną inteligencję [WIDEO]