Nowa Seria 5 marki Deutz-Fahr. Co ją wyróżnia?
Wszechstronność, zwrotność i odświeżony design. Poznajcie bliżej ciągniki należące do nowej serii 5 marki Deutz-Fahr.
Nowa Seria 5 marki Deutz-Fahr to pięć modeli z silnikami o mocy od 95 do 126 KM, wyposażonych w trzy rodzaje napędu, możliwość wyposażenia w elektrohydrauliczny rewers PowerShuttle z funkcją Stop&Go oraz szereg dodatkowych akcesoriów.
Silnik i przekładnia
Ciągniki serii 5 wyposażone zostały w silniki FARMotion 35 i 45, które generują wysoką moc i stały moment, oferując duża elastyczność w szerokim zakresie obrotów. Dzięki temu, mogą być stosowane do różnego rodzaju prac.
Zaletą serii 5 ma być także modułowa konstrukcja przekładni, która ma podkreślać uniwersalność całej gamy modeli. Nowa funkcja APS (Automatic PowerShift) w pełni automatycznie dobiera półbiegi Powershift i dopasowuje je do warunków pracy, maksymalizując osiągi maszyny. Operator może korzystać z potencjometru i dowolnie regulować ustawienia funkcji APS.
Wałek odbioru mocy oferuje maksymalnie 4 prędkości (540/540E/1000/1000E), sterowany przyciskiem jest załączany wielotarczowym sprzęgłem w kąpieli olejowej. Klient ma również możliwość zamówienia WOM zsynchronizowanego, wyposażonego w niezależny wałek wyjściowy. Opcje wyposażenia obejmują także WOM przedni z prędkością 1000 obr/min.
Imponująca zwrotność
Duży kąt skrętu kół przednich, regulacja rewersu Powershuttle, funkcja Stop&Go oraz układ kierowniczy SDD z redukcją liczby obrotów kołem kierownicy - to cechy ciągników nowej serii 5 marki Deutz-Fahr, które sprawiają, że praca przebiega łatwo, precyzyjnie i szybko. Docenić można to przede wszystkim w przypadku zadań wykonywanych z ładowaczem czołowym.
ZOBACZ TAKŻE: Sprzedaż ciągników od początku roku lepsza prawie o połowę
Dostępny jest szeroki wybór ogumienia i felg, w tym kół do międzyrzędzi oraz opon komunalnych.
Seria 5 marki Deutz-Fahr zapewnia szeroki zakres prędkości jazdy, w zależności od typu przekładni, prędkość minimalna wynosić może 300 m/h (do prac wykonywanych z super reduktorem), a maksymalna 40 km/h (prędkość maksymalna osiągana przy ekonomicznych obrotach silnika - do przejazdów w transporcie, przy obniżonym zużyciu paliwa, zmniejszonym hałasie i przy obniżonych wibracjach).
Bezpieczeństwo przede wszystkim
Oprócz udanego połączenia silnika FARMotion z przekładnią, również układ hydrauliczny, podnośniki oraz układ hamulcowy wpływają na zwiększenie całkowitej wydajności serii 5. Układ hydrauliczny może mieć maksymalnie 4 obwody i może być wyposażony w pompę o wydajności nawet 90 l / min.
Nowa seria może być wyposażona w podnośnik elektroniczny. EHR posiada także przydatne funkcje, takie jak amortyzacja drgań czy funkcja AutoWOM. Udźwig maksymalny wynosi nawet 5400 kg, opcje wyposażenia obejmują także podnośnik przedni o udźwigu 2100 kg.
Hydrauliczny hamulec postojowy HPB gwarantuje bezpieczny postój, nawet na stromych zboczach i z dużym obciążeniem, ponieważ zwiększa zdolność hamowania aż do 250% w porównaniu do układów tradycyjnych. Ponadto, zmniejsza również straty mocy o około 1,5 kW (2 KM), co przekłada się na redukcję ilości zużywanego przez ciągnik paliwa.
Ciągniki nowej serii marki Deutz-Fahr mogą być wyposażone w sprzęt do łączności zdalnej. Cyfrowy świat pakietu wyposażenia „SDF Smart Farming Solutions” otwiera dostęp do ciągnika i umożliwia zbierania danych. Moduł CTM umożliwia komunikację online, i zdalne pobieranie danych dotyczących wydajności maszyny podczas pracy w oparciu o informacje o lokalizacji, zużyciu paliwa, średniej prędkości jazdy, czasu pracy. Biuro ma także dostęp do ewentualnych kodów błędów i alarmów.
Komfort
Nowa kabina TopVision zapewnia komfort i ergonomię sterowania, dzięki niskiemu poziomowi hałasu, wysokiej jakości materiałom oraz starannemu rozmieszczeniu wszystkich elementów sterowniczych.
Czterosłupkowa konstrukcja kabiny pozwala na uzyskanie dużej powierzchni szyb, co daje widoczność w zakresie 360°. Kabinę zamontowano na hydraulicznych silent-blockach, które zwiększają komfort podczas każdej pracy.
Posiada rozbudowany pakiet oświetlenia - do 12 reflektorów roboczych montowanych w dachu. Oprócz tego, dodatkowe lampy robocze można zamontować również na słupkach kabiny oraz w nowej masce silnika. Wszystkie reflektory są dostępne w wersji LED.
Regulowane koło kierownicy, fotel amortyzowany pneumatycznie, składany fotel pasażera, otwierany szyberdach, wydajna klimatyzacja z 10 nawiewami, radio DAB z Bluetooth i porty USB to tylko niektóre z rozwiązań zastosowanych w serii 5 w celu zapewnienia komfortu.
- Tagi:
- Deutz-Fahr
- SDF