Szanowna Internautko, Internauto

 POW_logo


Na naszych stronach używamy technologii takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie. Podmioty trzecie na mocy odrębnych porozumień mogą używać mechanizmu cookie na stronach portali Południowej Oficyny Wydawniczej oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Pragniemy zapoznać Cię ze szczegółami stosowanych przez nas technologii oraz z przepisami, które niebawem wejdą w życie, tak aby dać Ci pełną wiedzę i komfort w korzystaniu z naszych serwisów internetowych. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

Klikając przycisk „Akceptuję” lub zamykając to okno zgadzasz się na postanowienia zawarte poniżej.


RODO

Z dniem 25 maja 2018 r. rozpoczyna obowiązywanie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako „RODO”). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych, takich jak między innymi usługi portali jarocinska.pl, gostynska.pl, krotoszynska.pl, rawicz24.pl, zpleszewa.pl, zwielkopolski24.pl, wiescirolnicze.pl. W tej informacji przedstawiamy skrót najważniejszych zagadnień dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych, jakie może mieć miejsce po 25 maja 2018 r. w związku z korzystaniem z naszych usług. Prosimy Cię o jej przeczytanie, nie zajmie to więcej niż kilka minut.


Czym są dane osobowe

Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszych serwisów takimi danymi są np. adres e-mail, nazwa/nick, adres IP, imię i nazwisko, numer konta w naszym sklepie internetowym lub w innej usłudze oferowanej przez POW. Dane osobowe mogą być zapisywane w plikach cookies lub podobnych technologiach (np. local storage) instalowanych przez nas lub naszych Zaufanych Partnerów na naszych stronach i urządzeniach, których używasz podczas korzystania z naszych usług.


Podstawa i cel przetwarzania

Przetwarzanie danych osobowych wymaga podstawy prawnej. RODO przewiduje kilka rodzajów takich podstaw prawnych dla przetwarzania danych, a w przypadkach korzystania z naszych usług wystąpią, co do zasady trzy z nich:


1) Niezbędność przetwarzania do zawarcia lub wykonania umowy, której jesteś stroną. Umowa to, w naszym przypadku, regulamin danej usługi. Jeśli zatem zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi dodania ogłoszenia w oparciu o treść regulaminu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.


2) Niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. Ta podstawa przetwarzania danych dotyczy przypadków, gdy ich przetwarzanie jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora w ramach portali POW.


3) Twoja dobrowolna zgoda. Jest potrzebna głównie w przypadku, gdy usługi marketingowe dostarczają Ci podmioty trzecie (czyli Zaufani Partnerzy, o których mowa poniżej) oraz gdy to my świadczymy takie usługi dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować), reklamodawcy i ich przedstawiciele muszą mieć możliwość przetwarzania Twoich danych. Udzielenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne, i jeśli nie chcesz, nie musisz jej udzielać. Dzięki naszemu rozwiązaniu masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie. Twoje pozostałe uprawnienia wynikające z udzielenia zgody są opisane poniżej.


Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy, zgodnie z opisem powyżej. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania – czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy – przez czas jej wykonywania, a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora – do czasu istnienia tego uzasadnionego interesu.


Administratorzy

Administratorem Twoich danych osobowych jest Południowa Oficyna Wydawnicza Sp. z o.o., ul. Kasprzaka 1a, 63-200 Jarocin, logo podmiotu, na którego stronę wszedłeś możesz zobaczyć na planszy zawierającej niniejszą informację, a także nasi Zaufani Partnerzy, czyli firmy i inne podmioty, z którymi współpracujemy głównie w zakresie marketingowym. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie na stronie naszej polityki prywatności.


Przekazywanie danych

Twoje dane będzie przetwarzać POW i Zaufani Partnerzy, jeśli wyrazisz na to zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez POW lub Zaufanego Partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). Dzięki temu możemy np. lepiej dobrać najciekawsze lub najtańsze oferty dopasowane dla Ciebie. W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.


Cookies

Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem. Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.


Twoje uprawnienia

Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas i Zaufanych Partnerów.


Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać.

Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – GIODO. Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora. Pod tym adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych i Twoich uprawnień.


Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez POW i Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych zebranych w związku z korzystaniem przez Ciebie ze stron i aplikacji internetowych dostarczanych przez POW w celach marketingowych (obejmujących niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie Twojej aktywności na stronach internetowych) w tym ich przetwarzanie w plikach cookies itp. instalowanych na Twoich urządzeniach i odczytywanych z tych plików przez POW i Zaufanych Partnerów możesz w łatwy sposób wyrazić tę zgodę, klikając w przycisk „Akceptuję” lub zamykając to okno.

Jeśli nie chcesz wyrazić opisanej wyżej zgody prosimy o opuszczenie strony. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania w celach marketingowych innych niż własne cele POW.

Informujemy jednocześnie, iż POW w ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzać będą Twoje dane we własnych celach marketingowych opisanych szczegółowo powyżej w oparciu o ich prawnie uzasadniony interes, jako administratora.


Pokaż listę Zaufanych Partnerów
  • Zaloguj się/Zarejestruj się
Wieści Rolnicze
  • Strona główna
  • Ceny Rolnicze
    • Ceny żywca wieprzowego
    • Ceny żywca wołowego
    • Ceny zbóż
    • Ceny pasz
    • Ceny owoców
    • Ceny warzyw
    • Ceny mleka i przetworów
    • Ceny drobiu i jaj
    • Analizy rynkowe
  • Newsy
  • Hodowla
      • BYDŁO I MLEKO
      • TRZODA CHLEWNA
      • DRÓB
      • INNE HODOWLE
      • ŻYWIENIE
      • WYPOSAŻENIE BUDYNKÓW INWENTARSKICH
      • ZDROWIE I DOBROSTAN
      ASF 2022 - 13. ognisko u świń! Ile zwierząt do wybicia?
      Biznes ze ślimakami
      Pójło to nie wszystko. Zadbaj o odpowiednie żywienie cieląt 
      Automatyczne odpajalnie w żywieniu cieląt
  • Uprawy
      • ZBOŻA
      • INNE UPRAWY
      • NAWOŻENIE
      • CHOROBY I SZKODNIKI
      • UPRAWA GLEBY
      • PRZECHOWALNICTWO
      • Owoce i warzywa
      Buraki cukrowe. Problemy z chwościkiem w najbliższych dniach będą narastać
      Rzepak, soja - wybierz odmianę przez aplikację
      Będzie magazynować zboże i czekać na lepszą cenę
      II Narodowy Dzień Kukurydzy
  • Technika
      • CIĄGNIKI
      • MASZYNY
      • URZĄDZENIA
      Rekordowy lipiec na rynku przyczep 
      Dzierżawa gruntów pod farmy fotowoltaiczne. Z kim podpisać umowę?
      Dopasować sposób zbioru do wielkości i możliwości gospodarstwa
      15 sierpnia XX ogólnopolski festiwal starych ciągników. Szczegóły!
  • Prawo i finanse
      • VAT
      • EKONOMIKA
      • POMOC UNIJNA
      • PRZEPISY
      • WNIOSKI DO POBRANIA
      • KRUS
      • GIEŁDOWY RYNEK ROLNY
      Na sklepowych półkach może zabraknąć mleka?
      Ekoschemat: dobrostan świń - czy będzie się opłacać?
      Wakacje kredytowe. Rolnicy czują się skrzywdzeni!
      Czternasta emerytura KRUS jeszcze w sierpniu!
  • Sylwetki
  • Video
  • Dla domu
      • Kulinaria
      • Hotblog
      • Koła gospodyń wiejskich
      • Zdrowie
      Lody bananowo-kokosowe
      Kisimy ogórki
      Bób z makaronem
      Bobowe kotlety
  • Wieści Rolnicze
  • Technika
  • Koronawirus. Co z obsługą serwisową maszyn? Rolnicy mogą czuć się bezpiecznie?

Koronawirus. Co z obsługą serwisową maszyn? Rolnicy mogą czuć się bezpiecznie?

Technika April 14, 2020 ŁT
Źródło: Claas Polska

Rolnicy w czasach pandemii koronawirusa pełnią niezwykle istotną rolę producentów żywności. Dlatego ważne jest, aby prace polowe, które wykonują, przebiegały bez zakłóceń. Szereg rozwiązań mających zapewnić wsparcie, ciągłość pracy i jej bezpieczeństwo wprowadzają dealerzy i producenci maszyn rolniczych.

Pandemia koronawirusa to niezwykle trudny czas dla gospodarki. Są jednak sektory, które muszą wykonywać swoją pracę - jest ona niezbędna z punktu widzenia całego społeczeństwa. Jednym z takich sektorów jest rolnictwo, w którym praca określona jest ścisłymi terminami i nie może zostać przełożona na późniejszy termin. To również bardzo istotny czas dla dealerów maszyn rolniczych, którzy muszą pozostać w gotowości i zadbać, aby maszyny w gospodarstwach były w pełni sprawne.

- Aby chronić naszych klientów i pracowników dealerów, wdrożyliśmy wiele środków przeciwdziałających rozprzestrzenianiu się koronawirusa. Obecnie wszystkie serwisy dealerskie cały czas działają, niektóre w ograniczonym zakresie godzinowym. Dealerzy udostępniają możliwość wideorozmowy i prezentacji części naprawy na żywo, wykorzystując popularne aplikacje w smartfonach. Praca prowadzona jest w zespołach, aby w przypadku infekcji kwarantanną nie została objęta cała kadra serwisu. Niezakłócona jest dostępność materiałów eksploatacyjnych oraz części, jeżeli nastąpi awaria maszyny – mówi Krzysztof Burdziuk z CLAAS Polska.

Ciągłość dostaw części zapewniona

Magazyn części zamiennych CLAAS Polska w Niepruszewie zwiększył obecnie stany magazynowe, przygotowując się do sezonu. Dealerzy również nieprzerwanie uzupełniają swoje zapasy części.

- Kilka tygodni temu w naszych magazynach wprowadzono pierwsze środki ostrożności, aby zminimalizować ryzyko zakłóceń dostaw części. Dokładamy wszelkich starań, aby logistyka dostaw do punktów dealerskich w całym kraju funkcjonowała optymalnie, mimo że sporadycznie występują opóźnienia. Wynikają one z problemów z przejazdami samochodów dostawczych z powodu kontroli medycznej na granicy polsko-niemieckiej - mówi Henryk Zawadzki z CLAAS Polska. – Istotne jest jednak, że zarówno CLAAS Polska, jak i dealerzy posiadają własne magazyny części, które są zabezpieczeniem przed zakłóceniami w ciągu logistycznym - dodaje.

Również pracownicy we wszystkich magazynach dokładają starań, aby zachować wysoki stopień zabezpieczeń przed ryzykiem infekcji. Na przykład załoga działu części zdalnie wspiera dealerów w doradztwie technicznym. Klienci mogą skorzystać z elektronicznego katalogu części, który dostępny jest na stronie internetowej producenta. Dostawa zamówionych elementów jest zapewniana przez przesyłkę kurierską. Paczki przygotowywane są przez pracowników wyposażonych w środki ochrony osobistej (rękawiczki oraz maseczki) w celu ograniczenia do minimum ryzyka infekcji odbiorcy przesyłki.

Zespoły serwisowe ograniczają do minimum ryzyko infekcji rolników i pracowników

W momencie gdy maszyna będzie musiała trafić do warsztatu, zachowane zostaną dodatkowe środki bezpieczeństwa chroniące pracowników serwisu oraz klienta. Na jeden dzień maszyna zostanie poddana kwarantannie. Po jej zakończeniu zalecana jest dezynfekcja takich elementów, jak: klamki drzwi, kierownica, klamki okien, dźwignie i przyciski sterujące, monitor dotykowy oraz inne uchwyty. Podobna procedura jest stosowana przez wielu dealerów w przygotowaniu maszyny do odbioru z serwisu przez klienta.

W przypadku konieczności korzystania z narzędzi lub urządzeń warsztatowych używanych przez innych pracowników, są one wcześniej dezynfekowane. Wizyty klientów i osób trzecich w warsztacie są niedozwolone. W warsztatach wielu dealerów na drzwiach i bramach wejściowych zostały zamieszczone informacje odnośnie do używania odzieży roboczej i rękawiczek jednorazowych oraz ograniczonego wstępu osób trzecich.

Jeżeli konieczny jest kontakt bezpośredni z technikiem serwisowym w gospodarstwie klienta, to zachowywana jest odległość minimum 2 m pomiędzy osobami. Zanim jednak do takiej wizyty dojdzie, w celu zminimalizowania ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa przeprowadzany jest wywiad telefoniczny. Ma on na celu sprawdzenie, czy przedstawiciel gospodarstwa ani przedstawiciel serwisu dealera nie mieli kontaktu z osobami zarażonymi COVID-19 oraz czy żaden z nich nie ma objawów wzbudzających niepokój. Podczas rozmowy klient proszony jest również o przygotowanie maszyny do naprawy: oczyszczenie kabiny z rzeczy osobistych operatora oraz zaparkowanie maszyny w dogodnym do pracy miejscu zapewniającym strefę szerokości minimum 2 m wokół maszyny. Zabezpiecza to zarówno klienta, jak i technika serwisowego przed zakażeniem przez osobę, która jest nosicielem wirusa, ale nie ma objawów.

- Pracownik serwisu może również poprosić o podanie kodów usterek lub skorzystać z inteligentnego połączenia Remote Service w celu zweryfikowania konieczności wyjazdu i sposobu przeprowadzenia naprawy. Dzięki temu partner handlowy i serwisowy ma bezpośredni dostęp do maszyny rolnika i określonych danych, co umożliwia szybsze reagowanie w razie konieczności przeprowadzenia konserwacji lub serwisowania bez potrzeby osobistego przyjazdu do gospodarstwa - wyjaśnia przedstawiciel CLAAS.

Podczas wizyty u klienta technik serwisowy zobowiązany jest mieć przy sobie środki ochrony osobistej (m.in.: okulary ochronne, maskę zakrywającą usta oraz nos, rękawiczki jednorazowe). Podczas diagnozy oraz naprawy w pobliżu pracownika serwisu nie powinna się znajdować żadna osoba, a kontakt z klientem powinien być ograniczony do niezbędnego minimum.

Zakup maszyny i #bezpiecznerelacje

Dotychczas handel maszynami rolniczymi opierał się na bezpośrednich spotkaniach handlowca z klientem. Panująca epidemia z oczywistych względów ograniczyła ilość spotkań rolników z handlowcami dealerów. Dlatego przygotowany został szereg narzędzi, które mają za zadanie umożliwić proces sprzedaży przy ograniczonym kontakcie klienta i handlowca. W tym celu stworzona została specjalna platforma #bezpiecznerelacje, na której znajduje się internetowy salon sprzedaży FIRST CLAAS DEALS. Dodatkowo klient zainteresowany zakupem maszyny ma możliwość przejrzenia zamieszczonych specjalnie w tym celu filmowych prezentacji interesujących go maszyn. Handlowcy korzystają z komunikatorów internetowych w celu skontaktowania się z klientami, przygotowania dla nich konfiguracji maszyn i przedstawienia dodatkowych animacji oraz innych materiałów. W najbliższych tygodniach zostaną dodane kolejne narzędzia w celu ułatwienia klientom i handlowcom przeprowadzenia procesu sprzedaży bez kontaktu osobistego.

Wprowadzenie powyższych zasad oraz wyposażenie pracowników dealerów w specjalne środki ma jeden cel: bezpieczeństwo ograniczające ryzyko infekcji rolnika do minimum. Rolnik musi być maksymalnie zabezpieczony przed zachorowaniem, aby bez przeszkód wykonywać swoją pracę, która jest kluczowa dla właściwego funkcjonowania gospodarki.

ZOBACZ TAKŻE: Fabryka JCB pomaga w produkcji respiratorów

  • Tagi:
  • koronawirus
  • Claas Polska
  • serwis
  • obsługa serwisowa
Wieści Rolnicze
§
komentarze
Zaloguj się aby móc komentować
Podobne artykuły
Newsy

Pojechał ciągnikiem na pole i złamał kwarantannę. Ma... 5 lat

Jan. 27, 2022
Newsy

Na targi tylko zaszczepieni lub - po teście

Nov. 19, 2021
Konkursy

Koła Gospodyń Wiejskich nagrodzone

Oct. 27, 2021
Prawo i finanse

Zasiłek opiekuńczy - wyznaczono nowy termin

April 26, 2021
Newsy

Coraz więcej zakażeń w całej Polsce - nowe restrykcje!

March 19, 2021
Technika

Rozszerzona gwarancja potwierdza jakość maszyn i zwiększa ich wartość

Feb. 24, 2021
Inne

Na rynku brakuje jaj. Ich ceny w górę

Feb. 22, 2021
Dla domu

Mieszkańcy wsi i mężczyźni częściej umierają na COVID-19. Trwa akcja szczepień

Feb. 15, 2021
Warto wiedzieć
i-eko i-logicznie
Postawił na słonecznik. Mówi o korzyściach [VIDEO]
Aug. 11, 2022
Prawo i finanse
Ekoschemat: dobrostan świń - czy będzie się opłacać?
Aug. 11, 2022
Prawo i finanse
Na sklepowych półkach może zabraknąć mleka?
Aug. 11, 2022
Najnowsze
Technika
Rekordowy lipiec na rynku przyczep 
Aug. 8, 2022
Technika
Dzierżawa gruntów pod farmy fotowoltaiczne. Z kim podpisać umowę?
Aug. 7, 2022
Technika
Dopasować sposób zbioru do wielkości i możliwości gospodarstwa
Aug. 7, 2022
Technika
15 sierpnia XX ogólnopolski festiwal starych ciągników. Szczegóły!
Aug. 5, 2022
Wieści Rolnicze
Wieści Rolnicze
Dane kontaktowe
Wieści Rolnicze
Południowa Oficyna Wydawnicza Sp. z o. o.
NIP 6171979904
REGON 251010225
tel. +48 627 47 15 31
ul. Kasprzaka 1A
63-200 Jarocin
[email protected]
Numer dyżurny - 797 330 280
Kategorie
  • Ceny Rolnicze
  • Newsy
  • Hodowla
  • Uprawy
  • Owoce i warzywa
  • Technika
  • Prawo i finanse
  • Sylwetki
  • Video
  • Dla Domu
© 2022 WieściRolnicze
  • Redakcja
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Prenumerata
  • Konkursy