Dwie maszyny do strip-tillu w ofercie firmy Agro-Tom
Model STW w wersji zawieszanej agregowany jest do ciągnika za pomocą trzypunktowego układu zawieszenia, natomiast, podobnie jak model ATST, jest także dostępny w wersji półzawieszanej. W takim wypadku montowany jest do ciągnika za pomocą belki zaczepowej przytwierdzanej na dyszlu maszyny. Zapotrzebowanie na moc traktora, jak w przypadku wszystkich maszyn do uprawy pasowej, w dużej mierze uzależnione jest od klasy ziemi oraz ukształtowania terenu, jednak dla modelu ATST kształtuje się w granicach 180-250 KM. W przypadku modelu STW dużo zależy od wersji maszyny oraz ilości redlic roboczych, a przedział według producenta wynosi od 200 do 420 KM.
Model ATST składa się z 3 podzespołów: sekcji uprawowej wraz z nawożeniem, wału zagęszczającego-transportowego oraz sekcji siewnej.
Model STW ma aż 6 podzespołów, a każda sekcja jest osadzona na równoległoboku i pracuje niezależnie od siebie. Pracę maszyny wykonują kolejno: koła kopiujące, kroje talerzowe rozcinające glebę, talerze rozgarniające, redlice, talerze osłonowe oraz koła dogniatające.
Model ATST pracuje w stałym rozstawie redlic siewnych - co 15 cm, a redlice uprawowe są rozmieszczone co 30 cm. W drugim z modeli - STW - wybór jest większy. Maszyna może w zależności od potrzeb pracować w rozstawach 45, 55, 60, 70, 75 oraz 80 cm. Regulacja odbywa się mechanicznie.
Długość maszyny ATST wynosi 9 metrów, a jej waga to z kolei 6.560 kg. Model STW w zależności od rodzaju ma 2,6 m długości i 4.400 kg wagi (wersja zawieszana) i 7 m długości oraz 6.340 kg wagi (wersja półzawieszana). W maszynie STW nie ma zbiornika. Do wysiewu nasion wymagany jest dowolny siewnik punktowy, natomiast do wysiewu nawozu potrzebny jest zbiornik frontowy - dostępny w ofercie firmy. W modelu ATST pojemność zbiornika wynosi 5.000 l. Jest ona dzielona na nawóz - 3.000 l i nasiona 2.000 l. Obie maszyny mogą pracować na głębokościach do 30 cm. Jak informuje producent, na ten moment maszyny nie mogą być wyposażone w system zmiennego dawkowania, takie rozwiązanie jest obecnie w fazie testów.