Wieści Rolnicze
  • Strona główna
  • Ceny Rolnicze
    • Ceny żywca wieprzowego
    • Ceny żywca wołowego
    • Ceny zbóż
    • Ceny pasz
    • Ceny owoców
    • Ceny warzyw
    • Ceny mleka i przetworów
    • Ceny drobiu i jaj
    • Analizy rynkowe
  • Newsy
  • Hodowla
      • BYDŁO I MLEKO
      • TRZODA CHLEWNA
      • DRÓB
      • INNE HODOWLE
      • ŻYWIENIE
      • WYPOSAŻENIE BUDYNKÓW INWENTARSKICH
      • ZDROWIE I DOBROSTAN
      Szczepionka do zwalczania choroby niebieskiego języka
      Sezonowy szczyt dostaw mleka w Niemczech
      Ceny mleka w górę. Produkujemy go coraz więcej w Polsce
      Ten rolnik ma świnie na wybiegu - w sadzie
  • Uprawy
      • ZBOŻA
      • INNE UPRAWY
      • NAWOŻENIE
      • CHOROBY I SZKODNIKI
      • UPRAWA GLEBY
      • PRZECHOWALNICTWO
      • Owoce i warzywa
      Choroby wirusowe zbóż nadal groźne. Jak się przed nimi ustrzec?
      Jak kukurydza reaguje na przymrozki?
      Kwieciak jabłkowiec atakuje jabłonie. Po czym rozpoznać obecność tego szkodnika?
      Czym i jak odchwaszczać kukurydzę? Ekspert radzi
  • Technika
      • CIĄGNIKI
      • MASZYNY
      • URZĄDZENIA
      Nowy ciągnik z ładowaczem kontra... jajko. W Rydzynie pokazali, jak to się robi!
      Każdy ciągnik sprowadzony do Polski z tych krajów będzie musiał mieć ten dokument
      Zaczynał od Fortschritta z DDR. Dziś dwa nowoczesne kombajny koszą kilka tys. ha
      Pokażą prawdziwe perełki! Wielkimi krokami zbliża się V Zlot Starych Ciągników
  • Prawo i finanse
      • VAT
      • EKONOMIKA
      • POMOC UNIJNA
      • PRZEPISY
      • WNIOSKI DO POBRANIA
      • KRUS
      • GIEŁDOWY RYNEK ROLNY
      Zwrot kosztów za wypełnienie wniosku o dopłaty. Minister odpowiada
      Jakie korzyści daje legitymacja emeryta z KRUS? Na te zniżki mogą liczyć rolnicy
      Nowa umowa handlowa – branża mięsna domaga się ochrony standardów
      Czy ekoschematy pozostaną? Jaka przyszłość czeka WPR? I co z umową z Mercosur?
  • Sylwetki
  • Video
  • Dla domu
      • Kulinaria
      • Hotblog
      • Koła gospodyń wiejskich
      • Zdrowie
      Podsyp tym lawendę w maju. Krzaczek ładnie się zagęści i bujnie zakwitnie
      Zakaz spalania drewna dla gospodarstw domowych? Jest specjalny komunikat
      Pachnące pompony przyciągną motyle. Już wkrótce można sadzić ją do gruntu
      Kolorowe „pokrzywki” ożywią każdy ogród. Uprawiały je już nasze babcie
  • iEKO iLOGICZNIE
      • Ekologia z certyfikatem
      • Dobre praktyki w uprawie roślin
      • Zrównoważony chów zwierząt
      • Odnawialne źródła energii
      • Zdrowa żywność
      • Środki pomocowe
      Czołowi eksperci i liderzy branży agro na jednym wydarzeniu. Chodzi m.in. o ekologiczne uprawy
      Produkować i zużywać prąd z nieswojej instalacji
      Materiał promocyjny Agrofotowoltaika jako szansa na zwiększanie samowystarczalności producentów rolnych
      Rolnicy szczerze o panelach fotowoltaicznych bez dotacji. Czy się opłaciło?
  • Wieści Rolnicze
  • Sieć dealerska John Deere. Mniej dealerów, lepsza obsługa?

Sieć dealerska John Deere. Mniej dealerów, lepsza obsługa?

Technika - Ciągniki 28 maja 2022 07:00 Łukasz Tyrakowski Aktualizacja: 28 maja 2022 09:32
1 komentarzy
Sieć dealerska John Deere. Mniej dealerów, lepsza obsługa?
Źródło: John Deere
John Deere w ostatnim czasie przeprowadził w Polsce restrukturyzację swojej sieci dealerskiej.
Spis treści:

    John Deere w ostatnim czasie przeprowadził w Polsce restrukturyzację swojej sieci dealerskiej. W związku z tym liczba dealerów zmniejszyła się do 6. Wśród nich znajdują się firmy: Wanicki Serwis, Fricke Maszyny Rolnicze, Agro-Efekt, Rol-Brat, Agro-Sieć Maszyny oraz Małolepszy Group. 

    Mniejsza ilość delarów nie oznacza jednak, że nad odpowiednią pracą maszyn John Deere w Polsce czuwa obecnie mniej pracowników. Wręcz przeciwnie, według przedstawicieli amerykańskiej marki, liczba pracowników zatrudnianych przez dealerów stopniowo rośnie od ponad 10 lat. Obecnie pokrycie serwisowe Polski wynosi 414 mechaników. W każdym oddziale klienci mogą liczyć na wsparcie minimum dwóch osób odpowiedzialnych za obszar części (jedna osoba w terenie i jedna w biurze jako wsparcie logistyczno-merytoryczne). - Zapewnienie obsługi posprzedażowej jest dla nas priorytetem, dlatego w myśl strategii Dealer Jutra 3.0 odległość klienta od punktu serwisowego nie powinna przekraczać godziny drogi. To pozwala nam sprawnie reagować, np. w sytuacjach kryzysowych - podkreśla Bartosz Białas, kierownik marketingu John Deere Polska. Jak dodaje, w przypadku sieci John Deere’a standardem jest wydłużony czas pracy delalerów w momencie nagromadzenia prac. Przede wszystkim w żniwa. - Każdy z dealerów prowadzi tzw. dyżury żniwne. Dealerzy informują o ich godzinach za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz materiałów w punktach sprzedaży. Tam również znajdują się wszelkie dane kontaktowe - tłumaczy Białas. Wszyscy dealerzy amerykańskich maszyn ze skaczącym jeleniem w logo dysponują maszynami zastępczymi i w ramach tzw. Obietnicy Żniwnej są w stanie zaoferować je swoim klientom. - Oczywiście jest to uzależnione od złożoności naprawy. Jeżeli usterka nie jest poważna, serwis stara się ją usuwać bez podstawiania innego kombajnu. Kluczowa jest szybka i właściwa decyzja, która pozwoli zachować ciągłość prac - zaznacza Bartosz Białas. - Założeniem, które realizowaliśmy przed pandemią COVID-19, było dostarczenie części w ciągu 24 godzin. Co ważne, pomimo problemów, magazyn John Deere w Niemczech pozostawał świetnie zaopatrzony w ponad 300 tys. pozycji, a wszystkie części były dostarczane zgodnie z harmonogramami. Na ten moment nie przewidujemy większych zmian w tym aspekcie - dodaje. 

    Restrukturyzacja sieci dealerskiej John Deere. Gwarancja i serwis

    Obecnie klienci marki John Deere mogą liczyć na 12 miesięcy gwarancji na cały ciągnik bez limitu godzin i 24 miesiące na silnik z limitem 2 tys. godzin. Jeśli chodzi o interwały serwisowe, to są one uzależnione od modelu traktora. - Pierwszy przegląd zawsze powinien bezwzględnie nastąpić po 100 przepracowanych godzinach. Gwarantem sprzętu jest dealer, który sprzedaje maszyny. Od jego polityki cenowej uzależnione są też stawki samych przeglądów. Gwarancja obejmuje wszystkie aspekty techniczne, wyłączając kwestie eksploatacyjne - mówi Bartosz Białas. Dealerzy zapewniają przeglądy wszystkich maszyn John Deere w terenie ich działania. Bez względu na ich wiek. Dla maszyn starszych - powyżej 7 lat został stworzony wręcz specjalny program - Expert Check 7+, który gwarantuje kompleksową, 140-punktową kontrolę maszyny. - Program jest dostępny nie tylko dla starszych modeli John Deere 6, 7 i ciągniki serii 8. Obejmuje również opryskiwacze samojezdne, prasy zwijające i kombajny serii C, W i T - podkreśla Białas. 

    Restrukturyzacja sieci dealerskiej John Deere. Zdalne interwencje

    Jeszcze większym komfortem mogą cieszyć się właściciele nowych „jeleni”.  Jeżeli ciągnik lub inna maszyna została dodatkowo wyposażona w system JDLink i klient wyraził zgodę na powiadomienia o przeglądach, wówczas może liczyć na wsparcie dealera, który przypomina o nadchodzącej kontroli. Możliwe są także zdalne interwencje serwisantów. - Przy połączeniu maszyn z serwisem za pomocą telematyki JD Link otrzymujemy ważną możliwość monitorowania przebiegu maszyny, pojawiających się kodów błędów, zdalnej diagnostyki (Expert Alerts), zdalnego dostępu do wyświetlacza i tym samym uniknięcia kosztownych przestojów - kończy Białas.  

    ZOBACZ TAKŻE: KONKURS. Wygraj ciągnik John Deere 9620R Lego Technic!

    • Tagi:
    • technika
    • John Deere
    Łukasz Tyrakowski
    Podobne artykuły
    Sylwetki

    Nowoczesne rolnictwo w praktyce: Polska pokazuje innowacje

    16 kwietnia 2025
    Maszyny

    John Deere ogłosił ważną współpracę. Chodzi m.in. o technologie kosmiczne

    22 lutego 2025
    Ciągniki

    Na tym rynku ciągniki Ursus wciąż są w czołówce sprzedaży

    3 lutego 2025
    Ciągniki

    Jest nowy lider sprzedaży ciągników w Polsce. To pierwsza taka zmiana od lat

    16 stycznia 2025
    Ciągniki

    Najmocniejszy ciągnik John Deere bez kierowcy? Oto 9RX w wersji autonomicznej

    8 stycznia 2025
    Ciągniki

    John Deere przygotował pakiety zimnego rozruchu swoich ciągników

    3 stycznia 2025
    Urządzenia

    Nowa wersja pojazdu użytkowego od John Deere. Gator może przewozić trzy osoby

    11 grudnia 2024
    Maszyny

    Producent sieczkarni gwarantuje zwrot kosztów nadwyżki za paliwo. O co chodzi?

    19 listopada 2024
    Warto wiedzieć
    Analizy rynkowe
    Najświeższe wieści ze skupów bydła
    13 maja 2025
    Ciągniki
    Nowy ciągnik z ładowaczem kontra... jajko. W Rydzynie pokazali, jak to się robi!
    12 maja 2025
    Pomoc unijna
    Zwrot kosztów za wypełnienie wniosku o dopłaty. Minister odpowiada
    12 maja 2025
    Najnowsze
    Ciągniki
    Nowy ciągnik z ładowaczem kontra... jajko. W Rydzynie pokazali, jak to się robi!
    12 maja 2025
    Ciągniki
    Każdy ciągnik sprowadzony do Polski z tych krajów będzie musiał mieć ten dokument
    8 maja 2025
    Technika
    Zaczynał od Fortschritta z DDR. Dziś dwa nowoczesne kombajny koszą kilka tys. ha
    7 maja 2025
    Ciągniki
    Pokażą prawdziwe perełki! Wielkimi krokami zbliża się V Zlot Starych Ciągników
    27 kwietnia 2025
    Ciągniki
    Tysiąc nowych ciągników. To jedna z najlepszych sprzedaży na przestrzeni lat
    21 kwietnia 2025
    Wieści Rolnicze
    Wieści Rolnicze
    Dane kontaktowe
    Wieści Rolnicze
    RP Digital Sp. z o.o.
    NIP: 5273128894
    REGON: 529596954
    tel. +48 627 47 15 31
    ul. Prosta 51
    00-838 Warszawa
    [email protected]
    Numer dyżurny -- 501 267 226
    Kategorie
    • Ceny Rolnicze
    • Newsy
    • Hodowla
    • Uprawy
    • Owoce i warzywa
    • Technika
    • Prawo i finanse
    • Sylwetki
    • Video
    • Dla Domu
    © 2025 WieściRolnicze
    • Redakcja
    • Reklama
    • Kontakt
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Prenumerata
    • Konkursy