Joskin postanowił podbić serca... użytkowników TikToka
Firma Joskin mając świadomość, że media społecznościowe i nowe technologie komunikacyjne są dziś, bardziej niż kiedykolwiek, niezbędnym narzędziem, aby być blisko sympatyków, pojawiła się w kolejnym serwisie społecznościowym - TikTok.
Joskin jest już od dłuższego czasu obecny na Facebooku, Instagramie i YouTubie, ze społecznością liczącą łącznie ponad 300 tys. osób, a teraz postawił sobie za zadanie podbić serca użytkowników TikToka, proponując "oryginalne treści w 100% dostosowane do konwencji tego serwisu społcznościowego", z którego korzysta ponad miliard ludzi na całym świecie.
Cel firmy jest jasno określony - za sprawą interesujących treści, oryginalnych prezentacji i atrakcyjnych filmików chce ona z innej perspektywy pokazywać rolnictwo w różnych jego obliczach.
Wśród materiałów prezentowanych przez firmę na TikToku nie zabraknie informacji o precyzyjnej aplikacji gnojowicy. Horrendalne ceny nawozów mineralnych sprawiają, że rolnicy jeszcze mocniej zastanawiają się nad zredukowaniem ich wykorzystywania do minimum. Wśród istniejących alternatyw największe nadzieje upatruje się właśnie w gnojowicy. Jej rozlewanie wymaga jednak zastosowania odpowiedniego sprzętu, umożliwiającego zachowanie jej naturalnych składników w maksymalnym stopniu (materii organicznej, azotu, fosforu, potasu, magnezu itp.) oraz ich równomierne rozprowadzenie.