Wieści Rolnicze
  • Strona główna
  • Ceny Rolnicze
      • Żywiec wieprzowy
      • Żywiec wołowy
      • Zboża
      • Pasze
      • Owoce
      • Warzywa
      • Mleko i przetwory
      • Drób i jaja
      • Analizy rynkowe
      Ceny pszenicy w ciągu 5 lat spadły o 0,4%, a nawozów - wzrosły o 74%. Co z opłacalnością?
      Ceny w skupach drastycznie spadną? Ta decyzja uderza w producentów trzody chlewnej
      Aktualne ceny drobiu. Ile kosztują?
      Ceny kukurydzy na kiszonkę na pniu. Ilu jest kupujących?
  • Newsy
  • Hodowla
      • BYDŁO I MLEKO
      • TRZODA CHLEWNA
      • DRÓB
      • INNE HODOWLE
      • ŻYWIENIE
      • WYPOSAŻENIE BUDYNKÓW INWENTARSKICH
      • ZDROWIE I DOBROSTAN
      Nowe wydarzenie w kalendarzu imprez rolniczych - Agro FARMA Expo 2025
      Dobra wiadomość dla hodowców. Te zgłoszenia będą jeszcze "po staremu". Do kiedy?
      Znów wykryto ognisko groźnej choroby
      Pierwszy Kongres Produkcji Świń - Żnin 2025
  • Uprawy
      • ZBOŻA
      • INNE UPRAWY
      • NAWOŻENIE
      • CHOROBY I SZKODNIKI
      • UPRAWA GLEBY
      • PRZECHOWALNICTWO
      • Owoce i warzywa
      Gospodarstwo 1400 ha, a w nim 1 kombajn i maszyna, która uratowała tony nasion
      Nordzucker Polska rusza z kampanią cukrowniczą. Jakie prognozy plonowania?
      Obowiązek prowadzenia elektronicznej ewidencji ŚOR będzie odroczony?
      Ten szkodnik atakuje teraz maliny. Trzeba reagować
  • Technika
      • CIĄGNIKI
      • MASZYNY
      • URZĄDZENIA
      Prezes PIGMiUR o zbliżającym się Agro Show: liczymy na 100 tys. zwiedzających
      Nawet pół mln zł kosztuje naprawa maszyny rolniczej w serwisie. Kto za to płaci?
      Za te pieniądze będzie można kupić np. robota do obory. Nabór jeszcze w tym roku
      Artykuł promocyjny Kubota M7004 z systemem TIM: Nowa era automatyzacji w rolnictwie
  • Prawo i finanse
      • VAT
      • EKONOMIKA
      • POMOC UNIJNA
      • PRZEPISY
      • WNIOSKI DO POBRANIA
      • KRUS
      • GIEŁDOWY RYNEK ROLNY
      Rolnicy zgłaszają problemy z aplikacją suszową
      Obowiązek prowadzenia elektronicznej ewidencji ŚOR będzie odroczony?
      1500 zł miesięcznie dla studentów pierwszego roku. Gdzie i jak zdobyć pieniądze?
      AgroFood Forum 2025 – najważniejsze wyzwania dla rolnictwa i gospodarki żywnościowej
  • Sylwetki
  • Video
  • Dla domu
      • Kulinaria
      • Hotblog
      • Koła gospodyń wiejskich
      • Zdrowie
      Zastąpi trawnik i ozdobi rabatę. Początek jesieni to idealny moment na sadzenie
      Czy robić wertykulację trawnika na jesień?
      Sekret na bujne i gęste trawy ozdobne. Wrzesień to świetny moment na ten zabieg
      To idealny czas na sadzenie paproci w ogrodzie. Będą bujnie rosnąć
  • iEKO iLOGICZNIE
      • Ekologia z certyfikatem
      • Dobre praktyki w uprawie roślin
      • Zrównoważony chów zwierząt
      • Odnawialne źródła energii
      • Zdrowa żywność
      • Środki pomocowe
      Artykuł sponsorowany Fotowoltaika dla rolnika. Jak skorzystać z pomocy ekspertów PGE?
      Trzy duże nabory ARiMR jeszcze w tym roku. Wsparcie od 200 tys. do 1,5 mln zł
      Od tego zależy, ile można zarobić na biogazowni rolniczej
      Czy agrowoltaika może zagwarantować plony i przychody rolnika?
  • Wieści Rolnicze
  • John Deere. Zmiany w strukturze i na kluczowych stanowiskach

John Deere. Zmiany w strukturze i na kluczowych stanowiskach

Technika 6 grudnia 2020 06:00 ŁT Aktualizacja: 6 grudnia 2020 06:42
John Deere. Zmiany w strukturze i na kluczowych stanowiskach
Źródło: John Deere
Firma John Deere zakończyła swoją transformację, dzięki której stała się firmą Smart Industrial. Jest to jedna z największych operacji restrukturyzacyjnych w historii firmy. Nowy Prezes Zarządu John Deere Polska. Dealer Jutra 3.0 jednym z priorytetowych celów.
Spis treści:

    Firma John Deere zakończyła swoją transformację, dzięki której stała się firmą Smart Industrial. Jest to jedna z największych operacji restrukturyzacyjnych w historii firmy. Nowy Prezes Zarządu John Deere Polska. Dealer Jutra 3.0 jednym z priorytetowych celów.
     

    Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

    Firma dokonała całkowitego repozycjonowania we wszystkich obszarach swojej działalności handlowej na całym świecie, w tym w Polsce. Wśród kluczowych zmian personalnych należy wskazać objęcie stanowiska Division Business Managera przez Katarzynę Lewicką.

    Zmiany dokonały się w obszarze działów sprzedaży i marketingu firmy, a ich efekty oznaczać mają jeszcze lepsze wsparcie dealerów oraz klientów. Wszystkie działania na rynku europejskim będą sterowane z nowego Centrum Wsparcia Sprzedaży i Marketingu w Walldorf w Niemczech. Co więcej, wszystkie osoby odpowiedzialne za sprzedaż i marketing marki John Deere w poszczególnych krajach europejskich będą także powiązane ściśle z nowym centrum w Walldorf, co zdecydowanie skróci procesy decyzyjne. Umożliwi to także firmie szybkie reagowanie na zmieniające się warunki na lokalnych rynkach oraz na lepsze sprostanie wymaganiom klientów.

    Specjaliści z powyższych sektorów będą odpowiedzialni za rozwój oraz promocję poszczególnych maszyn, takich jak ciągniki, kombajny czy sieczkarnie.

    Kolejnym kluczowym zadaniem Centrum Wsparcia Sprzedaży i Marketingu w Walldorf jest poszukiwanie, kreowanie i wdrażanie Rozwiązań dla Całego Cyklu Użytkowania.

    ZOBACZ TAKŻE: Nowe ciągniki, nowe maszyny, nowe rozwiązania. Innowacje w rolnictwie 2020

    W ofercie dla każdego Systemu Produkcyjnego pozostają usługi FarmSight, Gwarancja Paliwowa, Kontrakty Obsługowe PowerGard.
    Rozwój tego typu narzędzi zapewni rolnikom, jak i usługodawcom jeszcze łatwiejsze planowanie produkcji oraz klarowny obraz jej kosztów. 

    Katarzyna Lewicka na czele polskich struktur

    Zmiany w strukturze oznaczają również przesunięcia personalne. Katarzyna Lewicka pracująca w John Deere Polska od 20 lat objęła nowo powstałą funkcję Division Business Managera, czyli stanowisko łączące obowiązki Prezesa Zarządu oraz Dyrektora Sprzedaży w Polsce. Jednocześnie Marko Borwieck, dotychczasowy Prezes Zarządu, stał się odpowiedzialny za rynki Europy centralnej jako nowy Division Business Manager.

    Katarzyna Lewicka z wykształcenia jest inżynierem budowy maszyn, który to kierunek ukończyła na Politechnice Poznańskiej. Swoją karierę w John Deere rozpoczęła od działu administracji, do którego dołączyła w momencie przenosin centrali polskiego oddziału z Warszawy do Poznania w 2000 roku. Z uwagi na fakt, że wówczas zespół nie był tak szeroki jak obecnie, powszechne było łączenie różnych obowiązków, dzięki czemu Katarzyna zyskała ważne doświadczenie związane z działalnością dealerów: finansowaniem, logistyką, kwestiami organizacyjnymi. 

    Wkrótce, dzięki kompetencjom w obszarach finansowych objęła stanowisko Credit Supervisor, co pozwoliło zyskać kolejną wiedzę dotyczącą bieżącego funkcjonowania dealerów John Deere Polska. W 2007 roku Katarzyna objęła stanowisko Dyrektora Finansowego i Kontrolera, by tę funkcję pełnić przez kolejne 10 lat.

    W 2017 roku dołączyła do działu sprzedaży maszyn żniwnych jako dyrektor. Pod koniec 2018 roku wyjechała na 2 lata do Mannheim, gdzie jako Strategic Planning Manager z bliska przyglądała się kierunkowi, w jakim zmierza firma.

    - Zmiany, jakie w okresie kilkunastu ostatnich lat zaszły w naszej organizacji, potwierdzają jak dla John Deere bardzo ważny jest rynek polski, gdzie firma się ulokowała, rozwija sieć dealerską, cały czas doskonali się w kierunku profesjonalnego dealera, stara się robić wszystko, by być bliżej klienta. Wystarczy wspomnieć, że początkowo w naszej ofercie mieliśmy głównie duże ciągniki amerykańskie i kombajny, a obecnie nasze portfolio zawiera maszyny TURF, ciągniki dla każdego typu gospodarstw, kombajny, prasy czy sieczkarnie. Ponadto sukcesywny rozwój sieci dealerskiej sprawia, że jesteśmy wręcz zobligowani do przyciągania największych talentów na rynku pracy, a wykorzystanie nowoczesnego Centrum Szkoleniowego pozwala nam stale rozwijać kompetencje naszej kadry, także po stronie dealerów. Jestem szczęśliwa, że mogę w nowej, jeszcze bardziej odpowiedzialnej roli być częścią tak rozwijającej się firmy - mówi Katarzyna Lewicka, Division Business Manager w John Deere Polska.

    Dealer Jutra 3.0 jednym z głównych priorytetów

    Dealerzy marki John Deere także znacząco skorzystają z nowej struktury organizacyjnej firmy. Otrzymają oni pomoc zarówno z Centrum Wsparcia Sprzedaży i Marketingu w Walldorf, ale także ze strony działów rozwoju sieci dealerskiej i obsługi posprzedażowej w Polsce. Wszystkie te obszary na skutek reorganizacji zostaną wewnętrznie wzmocnione, co pozwoli realizować cele związane z rozwiązaniami rolnictwa precyzyjnego, programami finansowania zakupów, programami demonstracji wraz z nowym wymiarem obsługi posprzedażnej. Zdalne monitorowanie pracy maszyn (JD Link), diagnozowanie, usuwanie i przewidywanie usterek (Service Advisor Remote) oraz planowanie i dokumentowanie (MyJohnDeere, MyOperations) ma stać się standardem, co przyczyni się do zwiększenia bezpieczeństwa i komfortu pracy klientów.

    Na czele działu rozwoju sieci dealerskiej stoi teraz Piotr Iżyniec.

    John Deere nie tylko będzie oferować inteligentne rozwiązania, ale także zamierza znacznie inwestować w szkolenia i edukowanie pracowników sprzedaży i serwisu, na czele którego stanął Stanisław Wolski jako Manager Aftermarket & Customer Support. Za struktury regionalne odpowiada od teraz Mariusz Zieliński.

    Pierwsze połączenie sił

    Dalszy rozwój sieci dealerskiej jest jednym z priorytetów reorganizacji firmy w ramach strategii Dealer Jutra 3.0. W przyszłości firmy dealerskie będą się rozrastać, aby jeszcze lepiej zaspokajać rosnące potrzeby klientów. Pomimo, a nawet dzięki konsolidacji sieci dealerskiej, liczba pracowników dealerów stale rośnie od ponad 10 lat, co gwarantuje nieustające wsparcie dla klientów.

    Pierwszy przypadek realizacji nowej strategii już za nami. Otóż z dniem 1 listopada br. Agro-Efekt połączył siły z Polboto-Agri.

    - Działanie to umożliwi wsparcie regionu sprzedażowego Dolnego Śląska jeszcze większą siłą, lepszymi rozwiązaniami dla klientów oraz perspektywami rozwoju dla pracowników. Poprzez nowo stworzone synergie zwiększymy swoją bliskość do klienta, swoją profesjonalność oraz wyspecjalizowanie. Strategia ta sprawi, że opłacalność inwestycji będzie na jeszcze wyższym poziomie. Mamy nadzieję że niebawem będziemy mogli zorganizować spotkania z klientami,  które pozwolą na zbliżenie i zacieśnienie naszych relacji - mówi Stefan Ścieszka, prezes zarządu Agro-Efektu, który formalnie będzie kontynuował działalność obu firm pod swoim brandem.

    • Tagi:
    • Dealer of Tomorrow
    • Smart Industrial
    • John Deere
    ŁT
    Podobne artykuły
    Maszyny

    To będzie mocna polska premiera. Ta maszyna ma pod maską 645 KM

    10 września 2025
    Newsy

    Rolniczy gigant ma trzech nowych prezesów. John Deere zdradza szczegóły

    6 września 2025
    Maszyny

    Ta prasa podąża za pokosem i śledzi na bieżąco rozmiary oraz miejsca zrzutu beli

    12 czerwca 2025
    Maszyny

    John Deere zaprezentował swoje nowe, potężne maszyny. Pod maską ponad 1000 KM

    10 czerwca 2025
    Urządzenia

    John Deere ogłosił ważną decyzję. Chodzi o technologię związaną z dronami

    28 maja 2025
    Maszyny

    Ta maszyna opryskuje tylko chwasty. Innowacyjne rozwiązanie John Deere [VIDEO]

    24 maja 2025
    Maszyny

    John Deere ogłosił ważną współpracę. Chodzi m.in. o technologie kosmiczne

    22 lutego 2025
    Ciągniki

    Na tym rynku ciągniki Ursus wciąż są w czołówce sprzedaży

    3 lutego 2025
    Warto wiedzieć
    Uprawy
    Gospodarstwo 1400 ha, a w nim 1 kombajn i maszyna, która uratowała tony nasion
    10 września 2025
    Przepisy
    Rolnicy zgłaszają problemy z aplikacją suszową
    10 września 2025
    Newsy
    Ważne. Jest wsparcie dla rolników po klęskach suszy i powodzi. Sprawdź
    10 września 2025
    Najnowsze
    Ciągniki
    Prezes PIGMiUR o zbliżającym się Agro Show: liczymy na 100 tys. zwiedzających
    9 września 2025
    Ciągniki
    Nawet pół mln zł kosztuje naprawa maszyny rolniczej w serwisie. Kto za to płaci?
    7 września 2025
    Technika
    Za te pieniądze będzie można kupić np. robota do obory. Nabór jeszcze w tym roku
    7 września 2025
    Artykuł promocyjny
    Ciągniki
    Kubota M7004 z systemem TIM: Nowa era automatyzacji w rolnictwie
    19 sierpnia 2025
    Materiał partnera
    Urządzenia
    Czy słońce zasili gospodarstwa rolne? Finansowa analiza agroPV w rolnictwie
    12 sierpnia 2025
    Wieści Rolnicze
    Wieści Rolnicze
    Dane kontaktowe
    Wieści Rolnicze
    RP Digital Sp. z o.o.
    NIP: 5273128894
    REGON: 529596954
    tel. +48 627 47 15 31
    ul. Prosta 51
    00-838 Warszawa
    [email protected]
    Numer dyżurny -- 501 267 226
    Kategorie
    • Ceny Rolnicze
    • Newsy
    • Hodowla
    • Uprawy
    • Owoce i warzywa
    • Technika
    • Prawo i finanse
    • Sylwetki
    • Video
    • Dla Domu
    © 2025 WieściRolnicze
    • Redakcja
    • Reklama
    • Kontakt
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Prenumerata
    • Konkursy
    • Deklaracja dostępności