John Deere wśród najcenniejszych marek na świecie
Firma konsultingowa Interbrand przedstawiła właśnie najnowszy niezależny roczny ranking „Best Global Brands”, czyli zestawienie najcenniejszych marek świata. Wśród docenionych znalazł się John Deere, który uplasował się na 89. pozycji. Jest to jedyna marka z branży rolniczej obecna w zestawieniu.
W corocznym rankingu „Best Global Brands” przygotowanym przez Interbrand, wiodącą firmę konsultingową, John Deere znajduje się cyklicznie jako jedyny przedstawiciel branży rolniczej. Tym razem amerykański gigant z branży rolniczej plasuje się na 89. miejscu. Interbrand szacuje wartość marki John Deere na około 5,37 miliarda dolarów.
- Nasza obecność w ranking Interbrand jest odzwierciedleniem pracy i zaangażowania, jaką prezentują wszyscy pracownicy naszej firmy w różnych rejonach świata. Tym bardziej jesteśmy dumni, że obecny rok jest dla wszystkich przedsiębiorstw wyjątkowy, oznaczał zmierzenie się z nowym wyzwaniem, przeformatowaniem pracy, celów, a co za tym idzie wyników. Co więcej, fakt że jesteśmy w zestawieniu obecni jako jedyni przedstawiciele branży potwierdza naszą pozycję lidera wyznaczającego trendy - mówi Marko Borwieck, prezes John Deere Polska.
Amazon (200 687; +60%)
Microsoft (166 001; +53%)
Google (165 444; -1%)
Samsung (62 289; +2%)
Coca-Cola (56 894; – 10%)
Toyota (51 595; -8%)
Mercedes-Benz (49 268; -3%)
McDonald’s (42 816; -6%)
Disney (40 773; -8%)
- Tagi:
- ranking
- John Deere