Rolnicy z Podlasia kupią maszyny John Deere u dealera Fricke
Rolnictwo precyzyjne: ważne wsparcie i edukacja
Aż trzech wyspecjalizowanych pracowników pod kątem rolnictwa precyzyjnego na co dzień udziela wsparcia klientom, co wyróżnia firmę na tle dealerów maszyn innych marek.
- Podstawą jest AutoTrac, czyli automatyczne prowadzenie maszyn John Deere, ale dajemy także możliwość doposażenia ciągników innych marek dzięki kierownicy ATU 300. W wersji darmowej dokładność wynosi 15 cm, natomiast w odpłatnej - 3 cm. Pokazujemy też, jak dzięki rozwiązaniu kontroli sekcji klienci mogą zaoszczędzić środki ochrony roślin, nawozy czy materiał siewny. Narzędziem niezbędnym we współpracy z klientami jest JD Link, które pozwala nam połączyć się z maszyną, także z operatorem, udzielić mu wskazówek, jeżeli ich potrzebuje - tłumaczy Sebastian Bartkowicz, kierownik działu rolnictwa precyzyjnego Fricke Maszyny Rolnicze.
Przy współpracy ze szkołami rolniczymi powstało mobilne stanowisko szkoleniowe, na którym zainstalowany jest system rolnictwa precyzyjnego. Urządzenie to stanowi ważną pomoc jako element przygotowania do wykorzystania technologii w gospodarstwie, ale też jako narzędzie nauki dla przyszłych specjalistów w tej dziedzinie.
- Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, pomoc w przypadku wszelkich napraw od drobnych, przez przeglądy, regulacje, aż po remonty kapitalne - oto zakres naszej pomocy, jaką możemy wesprzeć rolników. Nasi fachowcy są szkoleni na terenie Polski i Europy, co pozwala realizować naszą misję, czyli zapewnienie obsługi na każdym etapie użytkowania maszyny - mówi Marcin Hibner, kierownik serwisu w Fricke Maszyny Rolnicze.
Sieć serwisowa Fricke obejmuje każdy z oddziałów, dzięki czemu dotarcie przedstawicieli serwisu do klienta nie zajmowało więcej niż godzinę. To założenie zostanie utrzymane dzięki planowanemu otwarciu kolejnych punktów sprzedażowo-serwisowych.
- Podstawowym celem jest zbudowanie struktury i sieci oddziałów spełniających standardy wymagane przez organizację John Deere, które zapewniają profesjonalizm i szybkość obsługi. Chcemy dotrzeć do Klientów z produktami, które nie były do tej pory wystarczająco promowane, tj. kombajny, sieczkarnie czy opryskiwacze samojezdne. Obecnym klientom zapewnimy kontynuację obsługi posprzedażowej, jednocześnie chcemy poznać ich sytuację i potrzeby. Stawiamy na partnerskie relacje, co pozwala skonstruować ofertę odpowiednią do indywidualnych potrzeb gospodarstwa - podsumowuje Marek Jasiel.