Jak w dobie pandemii załawić sprawę w ARiMR?
Od 20 marca w całej Polsce obowiązują ograniczenia związane ze wzrostem zarażeń COVID-19. W placówkach Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa zasady obsługi interesantów zostały dostosowane do obowiązujących przepisów.
W przypadkach, które nie wymagają osobistej wizyty w placówce, ARiMR zachęca do kontaktu drogą telefoniczną lub pisemną (za pośrednictwem poczty elektronicznej lub tradycyjnej). We wszystkich jednostkach organizacyjnych Agencji udostępnione są wrzutnie, w których możliwe jest pozostawienie dokumentów. Można je również przesłać za pośrednictwem skrzynki podawczej ePUAP. Rolnicy, którzy będą chcieli uzyskać informacje o swoich sprawach, a ich wizyta w placówkach ARiMR nie jest konieczna, mogą otrzymać je telefonicznie, po dokonaniu weryfikacji tożsamości.
ZASADY BEZPIECZEŃSTWA W ARiMR
Agencja prosi rolników, którzy zdecydują się na wizytę biurach powiatowych czy oddziałach regionalnych o stosowanie się do obowiązujących zasad bezpieczeństwa. Należy przede wszystkim zachowywać dystans społeczny, przestrzegać liczby osób znajdujących się w pomieszczeniu, stosować się do oznaczeń umieszczonych w naszych placówkach, a także bezwzględnie używać maseczek zakrywających usta i nos. Zalecane jest też korzystanie ze środków dezynfekujących.
DOPŁATY BEZPOŚREDNIE - ARiMR POMOŻE
Agencja zapewnia, że będzie kontynuowała pomoc techniczną przy wypełnianiu e-wniosków o przyznanie dopłat bezpośrednich za 2021 r. Należy jednak wcześniej skontaktować się telefonicznie w celu umówienia spotkania na konkretny termin i godzinę, tak aby ograniczyć liczbę osób przebywających w tym samym czasie w jednym miejscu.
Wnioski o dopłaty bezpośrednie od tego roku można składać jedynie za pośrednictwem aplikacji internetowej eWniosekPlus.