New Holland - najczęściej kupowane ciągniki w Polsce 2018
Opublikowane zostały wyniki badań za I półrocze 2018. W rankingu wygrywa New Holland.
Jak podaje firma badająca rynek Martin & Jacob z Wrocławia w piewszym półroczu 2018 roku, co 5 nowy ciągnik w Polsce to właśnie New Holland. Spółka powołuje się na dane Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców. Wynika z nich, że niezaprzeczalnie marka New Holland w kolejnym roku potwierdza swoją dominującą pozycję w sprzedaży nowych traktorów.
Czerwiec przyniósł lekkie ożywienie na krajowym rynku sprzedaży ciągników rolniczych w stosunku do maja br. Jest to tym samym drugi po kwietniu miesiąc w 2018 roku, w którym odnotowano lepszy wynik niż w analogicznym okresie 2017. W czerwcu zarejestrowano 832 nowe ciągniki, co daje wynik lepszy o 7,6% w stosunku do czerwca zeszłego roku. Liczba zarejestrowanych w pierwszym półroczu nowych ciągników rolniczych wszystkich marek wyniosła 3983 sztuki. To wartość o 4% niższa od ilości w analogicznym okresie 2017. Niebieskie ciągniki New Holland pomimo tego poprawiły swój wynik, jak widać wielu z klientów kieruje swoje preferencje w stronę lidera sprzedaży od 2009 roku.
Zobacz także: New Holland T4S wyznacza nowe standardy pod względem komfortu i wszechstronności
Największym zainteresowaniem wśród klientów marki New Holland cieszyły się modele TD5.85 oraz T7.165S. Według danych rejestracyjnych, w pierwszym i drugim kwartale bieżącego roku, w polskich gospodarstwach pojawiło się 808 ciągników marki New Holland, co świadczy o 20% wzroście, w porównaniu z tym samym okresem roku 2017.
- Znaleźliśmy się na pierwszym miejscu, jeśli chodzi o łączną wielkość sprzedaży, jest to dla nas powód do dużej satysfakcji. Taki wynik świadczy o zaufaniu, jakim klienci darzą produkty New Holland. Dla nas jest to szczególnie cenne w tak trudnym okresie, gdy inwestycja każdej sumy musi być przez rolnika przemyślana jeszcze dokładniej. To dzięki sukcesom odnoszonym przez naszych klientów możemy utrzymać pozycję lidera na rynku polskim - powiedział Łukasz Chęciński, marketing manager New Holland.