Zmiany w oryginalnym wyposażeniu ciągników serii 6 Deutz-Fahr

Od tego roku nastąpią zmiany w oryginalnym wyposażeniu ciągników serii 6 od Deutz-Fahr. SDF Group wybrał do swoich traktorów opony Vredestein Traxion.
Opony Vredestein Traxion w ciągnikach serii 6 od Deutz-Fahr
- Od pierwszego kwartału 2025 r. wszystkie modele ciągników DEUTZ-FAHR serii 6, w tym 6160, 6170, 6180, 6190, 6210, 6230 i 6230HD jak również 4-cylindrowe wersje 6160.4 i 6170.4, będzie można wyposażyć w cztery różne konfiguracje opon Vredestein Traxion. Opony te będą dostępne jako wyposażenie opcjonalne dla klientów w modelach ciągników serii 6 o mocy od 160 do 230 KM wyposażonych w przekładnie Powershift, RC-shift i TTV - informują przedstawiciele Vredestein Traxion.
Jak wyliczają, początkowe konfiguracje opon obejmują:
- 710/70 R38 171D TL i 600/65 R28 154D TL Traxion XXL
- 650/65 R42 165D TL i 540/65 R30 150D TL Traxion 65
- 650/65 R38 163D TL i 540/65 R28 142D TL Traxion 65
- 580/70 R38 155D TL i 480/70 R28 140D TL Traxion 70
- Jesteśmy zaszczyceni faktem, iż firma Deutz-Fahr wybrała nasze opony Traxion do ciągników serii 6. Decyzja ta jest odpowiedzią na zwiększone zapotrzebowanie ze strony kontrahentów i rolników korzystających z ciągników DEUTZ-FAHR, którzy doceniają wartość opon Vredestein. Nasza technologia Traxion została opracowana z myślą o zapewnieniu najwyższej wydajności, lepszej przyczepności, wyższego komfortu i zwiększonej trwałości opon, a wszystko to ma kluczowe znaczenie w przypadku wymagających prac rolniczych. Partnerstwo to odzwierciedla silną reputację, jaką zbudowaliśmy na rynku — komentuje Laurence Bennett, dyrektor działu opon rolniczych i przemysłowych w firmie Apollo Tyres.
Jak dodają przedstawiciele marki, w oponach Vredestein Traxion zastosowano zakrzywione klocki bieżnika rozbudowane w środkowej części, co zapewnia optymalny komfort jazdy po drogach i wysoką odporność na zużycie.
- Unikalne nierównoległe klocki bieżnika są skierowane w stronę barku opony, co zapewnia dodatkową przyczepność i znakomite właściwości samoczyszczące na polu - podkreślają przedstawiciele Apollo Tyres.