Deutz-Fahr zmodernizował modele serii 4E o rewers elektrohydrauliczny
Budżetowy ciągnik od Deutz-Fahr - z myślą o mniejszych gospodarstwach czy sadach - zyskał właśnie nową funkcjonalność.
Ciągniki Deutz-Fahr z serii 4E z rewersem elektrohydraulicznym
Seria 4E od teraz oferuje w swoim wyposażeniu rewers elektrohydrauliczny Powershuttle. W praktyce pozwala to na szybką zmianę kierunku jazdy.
fot. Deutz-Fahr
- Dzięki temu, modele serii 4E są jeszcze bardziej uniwersalne w pracach polowych i zapewniają jeszcze większą wygodę podczas przejazdów po drogach. Razem z rewersem, ciągnik oferuje sprzęgło SenseClutch (regulacja rewersu), przycisk sprzęgła ComfortClutch, funkcję Stop&Go, a także elektroniczne sterowanie wałkiem WOM. Cztery modele, oferujące moc od 66KM/48,9kW do 102KM/75kW, wyposażono w szereg rozwiązań technologicznych, które zapewniają wysoką wydajność i komfort w budżetowym ciągniku - wyliczają przedstawiciele marki Deutz-Fahr.
Seria oferuje 4 modele z silnikami o mocy od 66 KM do 102 KM, spełniające wymogi normy emisji spalin Stage V (dwa mniejsze bez konieczności stosowania płynu AdBlue).
Silniki to FARMotion 35 z turbosprężarką i Intercoolerem, układem wtryskowym CommonRail o ciśnieniu do 2000 bar, recyrkulacją spalin, katalizatorem DOC, kompaktowym układem chłodzenia, wentylatorem wiskotycznym i filtrem powietrza PowerCore.
fot. Deutz-Fahr
Ciągniki Deutz-Fahr. Cztery modele z serii 4E
Modele: 4070E i 4080E nie wymagają stosowania płynu Ad-Blue, natomiast dwa mocniejsze modele 4090E i 4100E – posiadają układ oczyszczania spalin z filtrem DPF i katalizatorem SCR.
Silnik FARMotion można zasilać paliwami alternatywnymi, posiada oficjalny certyfikat w zakresie stosowania paliw HVO (hydrorafinowany olej roślinny).
Nowe modele 4E z rewersem Powershuttle dostępne są z dwiema wersjami skrzyni biegów: 15+15 lub 30+30 przełożeń z 2 półbiegami Powershift.
Obie wersje skrzyni umożliwiają jazdę z maksymalną prędkością 40 km/h, osiąganą przy ekonomicznej prędkości obrotowej silnika.
- W przypadku założenia największych możliwych opon, ciągniki mogą jechać 40 km/h przy obrotach silnika na poziomie zaledwie 1800 obr./min, co nie tylko zmniejsza zużycie paliwa, ale także znacznie ogranicza emitowany hałas. Zastosowanie rewersu Powershuttle sprawia, że nowa seria 4E oferuje dodatkowe funkcje, które dotychczas nie były dostępne w tej klasie maszyn. Sprzęgło SenseClutch pozwala regulować płynność zmiany kierunku jazdy w 5 stopniach – od płynnej zmiany do gwałtownej i szybkiej. Przycisk sprzęgła ComfortClutch na dźwigni zmiany biegów, pozwala zmieniać biegi główne bez wciskania pedału sprzęgła. Dzięki funkcji Stop&Go możliwe jest zatrzymywanie i ruszanie z miejsca wyłącznie za pomocą pedału hamulca - wyliczają przedstawiciele marki Deutz-Fahr.
Dzięki wysokiej konfigurowalności seria 4E oferuje doskonałe rozwiązania dla każdego rodzaju zastosowań Pompa hydrauliczna o wydajności 56 l/min dostarcza olej do trzech obwodów dwustronnego działania z tyłu ciągnika. Podnośnik oferuje udźwig 3.500 kg. Podnośnik ze sterowaniem EasyLift posiada przycisk do obsługi ruchu ramion góra/dół.
Dostępne są trzy wersje WOM: ciągnik oferuje dwie prędkości wałka: 540/540E. Opcjonalnie dostępna jest też trzecia prędkość 1000 oraz WOM synchro. Aby zapewnić maksymalny komfort, sprzęgło WOM jest uruchamiane elektrohydraulicznie za pomocą przycisku.
- Elementy sterujące zostały uporządkowane w sposób logiczny w zależności od częstotliwości ich używania. Dzięki zastosowaniu schematu kolorystycznego, ich obsługa jest prosta i wygodna. Analogowo-cyfrowa deska rozdzielcza dostarcza operatorowi informacje na temat parametrów i funkcji ciągnika. Zastosowane materiały wygłuszające jeszcze bardziej podnoszą komfort operatora poprzez obniżenie poziomu hałasu, wibracji i temperatury z komory silnika. W celu ułatwienia pracy w warunkach słabego oświetlenia, wszystkie modele można wyposażyć w maksymalnie 5 opcjonalnych świateł roboczych. By jeszcze bardziej zwiększyć wszechstronność Serii 4E, marka DEUTZ-FAHR oferuje wybór dwóch fabrycznie montowanych, doskonale dopasowanych zestawów do ładowacza czołowego (LightKit i Ready Kit), umożliwiających szybkie i proste przyłączenie wysięgnika ładowacza czołowego - wyliczają przedstawiciele Deutz-Fahr.
CZYTAJ TAKŻE: Seria 5 Keyline. Czym charakteryzują się ciągniki kompaktowe od Deutz-Fahr?
CZYTAJ TAKŻE: Nowy gracz na rynku! Deutz-Fahr prezentuje ciągnik z serii 5D Model Year 2024
- Tagi:
- Deutz-Fahr
- Deutz-Fahr 4E