John Deere zaprezentował nowe funkcje w swoim systemie Go Operations Center
John Deere zaprezentował zmiany w swoim Operations Center.
Mobilna usługa, która znana jest już od dekady, ewoluuje z roku na rok. Teraz także dodano nowe funkcjonalności.
Nowości od John Deere
– W minionych miesiącach dodaliśmy wiele nowych funkcji do Operations Center. Na przestrzeni czasu obserwowaliśmy rozwój tej usługi, która opiera się m.in. na przetwarzaniu danych. Jedną z ważniejszych zmian jest aktualizacja bazy danych produktów. Do tej bazy dodaliśmy ponad 260 producentów oraz ponad 4000 produktów. Oznacza to większe możliwości konfiguracji własnej bazy danych zawierającej nawozy, środki ochrony roślin, czy odmiany wykorzystywane w gospodarstwie – przedstawia jedną z aktualizacji Szymon Kaczmarek, Product Specialist John Deere Polska.
Jak dodają przedstawiciele John Deere, przetwarzanie danych to klucz do sukcesu w nowoczesnym rolnictwie. Dlatego dzięki nowym funkcjom import granic ma być jeszcze łatwiejszy.
- Nowy przycisk pozwala na importowanie pliku w formacie shape, a jeśli system go nie rozpozna, automatycznie przetworzy ten plik na odpowiedni format. Plik ten pojawi się jako dane konfiguracji. Granice będą widoczne w karcie „Pola”. Dzięki planowaniu w oparciu o historyczne dane pogodowe i prognozy unikniesz podejmowania złych decyzji. Co nowego czeka na użytkowników w tym zakresie? Sumy opadów zostały dodane do listy pól na portalu i w aplikacji mobilnej. Karta „Pogoda” została dodana do zakładki „Strona główna” i pokazuje warunki w bieżącej lokalizacji oraz pola, na których spadło najwięcej deszczu. Dostępne są informacje o aktualnych warunkach, ostatnich opadach deszczu oraz warunkach prognozowanych. - informują przedstawiciele John Deere.
Operations Center w jednym widoku
Zakładka „Analiza” w aplikacji mobilnej została zaktualizowana tak, aby zapewnić jej zgodność z narzędziem „Analizator”w wersji przeglądarkowej. Wszystkie dane są dostępne w jednym widoku, który można przewijać w poziomie.
Podobnie jak w „Analizatorze pracy”, dodano zakładki „Sprzęt” i „Operator” w celu analizy danych dla każdej maszyny i każdego operatora.
Zakładka „Analiza” wymaga aktywnego połączenia internetowego w celu wyświetlania danych, które pomogą zwiększyć dokładność i wydajność bez wykorzystania cennej pamięci urządzeń. Dane nie są już przechowywane w urządzeniu, jak było to wcześniej.
- Dodaliśmy kilka nowych wskaźników, aby pomóc w zrozumieniu wykorzystania systemów naprowadzania, w tym dokładności oraz trybu korekcji odbiornika StarFire. Znajdziesz je w nowym widoku domyślnym w Machine Analyzer — Naprowadzanie — razem z danymi na temat wykorzystania różnych trybów AutoTrac™, dzięki czemu możesz sprawdzić, czy operatorzy korzystają z udostępnionej im technologii i tym samym zwiększają swoją wydajność - informują przedstawiciele John Deere.
Zarządzanie flotą maszyn
Ponadto w Operations Center dodano szereg funkcji, który pomoże lepiej organizować pracę floty. Szacunkowy pozostały czas do ukończenia pracy będzie wyświetlany na mapie w aplikacji mobilnej. Będzie widoczny na liście pól po kliknięciu w aktywne pole, gdy maszyna wciąż pracuje.
- Co szczególnie ważne w erze Real-Time Data, maszyna wysyłać będzie dane w czasie rzeczywistym, gdy aktywna jest zielona ikona. Będzie również możliwe poinformowanie innych, kiedy kończymy pracę na ostatnim polu. Możliwe stanie się wysyłanie pojazdów z przyczepami na właściwe pole wtedy, gdy będą tam faktycznie potrzebne. Dostępne będzie sprawdzanie danych – dzięki temu można podjąć decyzje o tym, kiedy zmotywować zespół do cięższej pracy, by np. skończyć przed deszczem - informują przedstawiciele John Deere.