Sieć delaerska i serwis ciągników Farmtrac. Szczegóły
Ilu dealerów na terenie kraju ma marka Farmtrac? Jak długo trzeba czekać za częściami? Jak wyglądają szczegóły dotyczące przeglądów?
- Na terenie naszego kraju mamy 34 dealerów - mówi Dariusz Czamara - dyrektor sprzedaży w firmie Farmtrac.
- Każdy dealer ma w swojej organizacji jednostkę serwisową wyposażoną w pojazd i co najmniej dwóch serwisantów, do których czasem dołącza elektronik-informatyk. Dodatkowo posiadamy 2 zespoły fabryczne z serwisu centralnego - dodaje.
Serwis ciągników Farmtrac. Maksymalny czas oczekiwania na części
- Maksymalny czas oczekiwania na części, to obecnie 3 miesiące. Wiąże się to z wydłużeniem czasu trwania frachtu morskiego - tłumaczy Dariusz Czamara.
Ciągniki Farmtrac posiadają dwuletnią gwarancję, a ich przeglądy przeprowadzane są co 300 mth. - Nasze traktory przypominają klientom o konieczności wykonania przeglądu. Gwarancją są objęte wszystkie wady materiałowe, spowodowane niewłaściwym montażem przez producenta oraz niespowodowane niewłaściwą obsługą - wyjaśnia Czamara. - Serwis jest prowadzony przez cały czas trwania życia ciągnika - uzupełnia.
Serwis ciągników Farmtrac. Stawki i dyżury serwisów
- Godzina pracy wykwalifikowanego mechanika to obecnie stawka 140 zł netto. Podczas szczytów sezonów, zespoły serwisowe mają dyżury i pozostają w ciągłej gotowości. To nie tylko żniwa, ale w zależności od regionu kampanie ziemniaczane, buraczane, czy też akcja zima - podkreśla przedstawiciel marki Farmtrac. W przypadku wyposażenia ciągnika w system rolnictwa precyzyjnego, problemy związane z nim są rozwiązywane na miejscu. - Nie mamy możliwości zdalnych interwencji serwisowych. Nie mamy zapotrzebowania klientów na takie rozwiązania, którzy obawiają się sabotażu ze strony serwisu. W przypadku zamówienia elementów sterowania precyzyjnego z GPS, fakbryka montuje takie rozwiązania - informuje Czamara.
W przypadku poważniejszej awarii, wymagającej dłuższego przestoju, na maszynę zastępczą mogą liczyć klienci tylko wybranych dealerów. - Niektórzy mają takie rozwiązania w ofercie, jednak nie jest to standardem - uzupełnia Dariusz Czamara.