AGCO. Powstanie nowa siedziba [ZDJĘCIA]
AGCO uruchomił dwa kanały dystrybucji. Jeden z nich dedykowany jest marce Massey Ferguson - Sieć dilerska Massey Ferguson została stworzona tak naprawdę od zera. I na dziś możemy pochwalić się tym, że obejmuje on 74% rynku i współpracę z 12 autoryzowanymi dilerami - powiedziała Maja Działoszyńska, manager działu ds. zarządzania dystrybucją w Polsce, członek zarządu AGCO. W kontekście marek Valtra i Fendt koncern postanowił stworzyć jeden kanał dystrybucji. Obecnie współpracuje z 11 autoryzowanymi dilerami i obejmuje 90% rynku.
- Rozwój sieci dystrybucji spowodował, ze musieliśmy przemyśleć restrukturyzację własnej organizacji. Zostały stworzone odpowiednie piony wsparcia, dedykowane dla danej marki. Na dziś mamy 60 osób, które są w bezpośrednim kontakcie z dilerami oraz są wsparciem dla klientów końcowych, a więc zajmują się sprzedażą maszyn, serwisem czy sprzedażą części zamiennych - zaznaczyła Maja Działoszyńska.
AGCO nie spoczywa na laurach. Celem koncernu jest zwiększenie sprzedaży swoich maszyn w Polsce w najbliższym czasie.
- W dalszym ciągu będziemy pracować nad jakością naszej sieci dilerskiej. AGCO zdecydowało się także na dalsze inwestycje. Zbudujemy własną siedzibę, która będzie swego rodzaju centrum serwisowo - szkoleniowym. Jesteśmy w tej chwili na etapie podejmowania finalnej decyzji. Na dziś mogę powiedzieć, że nasza siedziba będzie w rejonie Poznania - podała Maja Działoszyńska, członek zarządu AGCO.