Targi Kielce odnotowały ogromny awans w rankingu TOP Marka 2024
Ranking „Top Marka” prezentuje wyniki analizy medialności marek, uwzględniając ich obecność w prasie, radiu, telewizji, internecie i mediach społecznościowych.
Od 2007 roku zestawienie ocenia siłę i wizerunek brandów w Polsce, a miejsce w rankingu zależy od pozytywnego odbioru i liczby osób, do których dociera marka.
Targi Kielce z imponującym awansem w rankingu Top Marka
Targi Kielce - gdzie organizowane są m.in. jedne z największych targów rolniczych w Polsce Agrotech - odnotowały imponujący awans. Z miejsca 295. w rankingu znalazły się 180. pozycji przed takimi brandami, jak Synthos, Pepsi, 4F, KGHM, czy kielecki Echo Investment, popularne Męskie Granie.
Z kolei w rankingu branży targowej kielecki ośrodek wystawienniczy zajmuje drugą pozycję (awans o jedno "oczko), ustępując Międzynarodowym Targom Poznańskim, a wyprzedzając Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach, Amber Expo i Expo Kraków.
Mocna pozycja Targów Kielce na rynku polskim
- Skok o 115 pozycji to wielki sukces dla wizerunku i rozpoznawalności Targów Kielce. Świadczy o tym, że pojawiło się więcej publikacji o naszej firmie, a ich wydźwięk był zdecydowanie pozytywny. Informacje o Targach Kielce są publikowane w korzystnym świetle, co umacnia nasz wizerunek i znaczenie na rynku. Nasze starania w budowaniu pozytywnego wizerunku marki, inwestycje w nowoczesne rozwiązania oraz zaangażowanie w organizację wydarzeń na najwyższym poziomie przynoszą wymierne efekty. Wysokie miejsce w rankingu TOP 500 Marek potwierdza znaczenie Targów Kielce na rynku polskim – mówi dr Andrzej Mochoń, prezes zarządu Targów Kielce.
Jak dodają przedstawiciele Targów Kielce, tegoroczne noty to "efekt przemyślanej i konsekwentnej strategii komunikacyjnej".
- Szczególnie cieszy nas wzrost indeksu sentymentu, co świadczy o coraz lepszym odbiorze marki w przestrzeni medialnej – mówi Agnieszka Wicha – Dauksza, dyrektor Wydziału Public Relations w Targach Kielce.
Jak podkreśla prezes Mochoń, mocna pozycja brandu wzmacnia relacje z kooperantami – wystawcami czy instytucjami, dla których przekłada się na zaufanie.
- Siła Targów Kielce leży między innymi w transparentnej komunikacji, otwartości na potrzeby rynku i kreowaniu pozytywnych doświadczeń. Tego kierunku będziemy się trzymać – podkreśla dr Andrzej Mochoń.
Przypomnijmy: ranking TOP Marka to prestiżowe zestawienie najbardziej medialnych i rozpoznawalnych marek w Polsce, opracowywane corocznie przez magazyn "Press" we współpracy z firmą PSMM Monitoring & More. Jest to jedno z najobszerniejszych badań medialności marek na polskim rynku, które analizuje ich obecność i odbiór w różnych kanałach komunikacji.
CZYTAJ TAKŻE: Agrotech 2024 - dzieje się w Kielcach [FOTO I VIDEO]
- Tagi:
- Targi Kielce