„Jesteśmy największym franczyzodawcą w Polsce”. 30. urodziny Eurocash
Newsy
Aktualizacja:

Źródło:
Grupa Eurocash kończy w tym roku 30 lat. Z okazji jubileuszu podsumowuje swój wkład w rozwój handlu i mówi wprost: zamykają się głównie sklepy niezrzeszone, a detalistom opłaca się integracja z siecią.
Spis treści:
Największy franczyzodawca w Polsce
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
- Jesteśmy liderem rynku - czołowym hurtownikiem, jednym z kluczowych pracodawców, a teraz także największym franczyzodawcą w kraju. Od 30 lat konsekwentnie budujemy handel w Polsce, przechodząc imponującą drogę: od wykupu menadżerskiego, przez debiut giełdowy, po strategiczne akwizycje, takie jak przejęcie Tradisu. Blisko współpracujemy z naszymi klientami, pomagając im rozwijać i prowadzić sklepy. Inwestujemy w rynek lokalny, wspierając jego wzrost i digitalizację. Dzięki naszym franczyzom i systemom partnerskim, tworzymy niezależnym detalistom dogodne warunki do rozwoju, pozwalając im efektywnie konkurować z większymi graczami - mówi Luis Amaral, założyciel Grupy Eurocash.
Integracja z siecią to najlepsza szansa na wzrost
Eurocash: 30 lat budowania silnego handlu w Polsce
- Badania konsumenckie wyraźnie pokazują, że pomimo aktualnej presji na ceny i promocje, polski konsument ma coraz większą siłą nabywczą i coraz bardziej docenia jakość, świeżość, lokalność i personalizację. To wszystko atuty, które według europejskich benchmarków najlepiej spełniają franczyzy. Właśnie dlatego wierzymy w ten model i konsekwentnie realizujemy swoją strategię, stawiając na rozwój czołowej organizacji detalicznej w Polsce. Dostrzegamy ogromny potencjał w przyłączaniu nowych sklepów do naszych sieci i systematycznie zwiększamy udziały rynkowe, wzmacniając pozycję lokalnego handlu –-komentuje Paweł Surówka, prezes zarządu Grupy Eurocash.
Eurocash się opłaca – tak jak integracja
- Trzydziestolecie Grupy Eurocash zbiegło się w czasie z bardzo wymagającym okresem dla całej branży spożywczej w Polsce. W wyniku gwałtownej inflacji, nawet po jej wyhamowaniu konsumenci dalej ograniczają wydatki, a sieci intensywnie o nich walczą. Nie brakuje też innych wyzwań, takich jak wchodzący w życie system kaucyjny. W takich okolicznościach szczególnie mocno wybrzmiewają argumenty za tym, że warto się organizować i korzystać z siły grupy. A jeszcze lepiej: z siły największego polskiego franczyzodawcy – podsumowuje Paweł Surówka, prezes zarządu Grupy Eurocash.
- Tagi:
- eurocash