Chiński olimpijczyk promuje polskie mleko w Pekinie. Mlekpol
- 1/4
- następne zdjęcie
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol z Grajewa chce podbić chiński rynek. Pomóc w tym ma popularny w Chinach gimnastyk Pane Chen Yibing.
Twarz sportowca pojawiła się na reklamówkach polskiego mleka. To zdaniem handlowców SM Mlekpol z Grajewa ma przekonać chińskich konsumentów do kupowania produkowanego w Polsce mleka. Mleko Łaciate z chińskimi napisami pojawiło się na platformie JD.com we wrześniu 2017. - Chen Yibing będzie rzecznikiem mleka Łaciate przez rok, do końca października 2018. Nie wykluczamy przedłużenia tej współpracy - tłumaczy Małgorzata Cebelińska, kierownik Handlu Zagranicznego Mlekpolu i Lech Karendys, dyrektor Wydziału Handlu spółdzielni.
Mlekpol szczyci się tym, że w porownaniu do roku poprzedniego wartość eksportu wyrobów spółdzielni do Chin w 2017 r. wzrosła aż dwukrotnie!
Na półki chińskich sklepów trafia 5 asortymentów mleka Łaciate przystosowanego dla chińskiego odbiorcy - opakowania oznaczone są także po chińsku. Są to: mleko Łaciate 3,2% 1L, mleko Łaciate 2% 1L, mleko Łaciate 0% 1L, mleko Łaciate 3,2% 500 ml oraz mleko Łaciate 3,5% 200ml. Mlekpol sprzedaje swoje wyroby również za pośrednictwem platform VIP i Kaola.
- 1/4
- następne zdjęcie