Dealerzy maszyn rolniczych ocenili: z tą marką współpracuje się najlepiej
Przypomnijmy: badanie Dealer Satisfaction Index (czyli indeks zadowolenia dealerów) od lat jest przeprowadzane przez Climmar, czyli międzynarodową organizację skupiającą dealerów maszyn rolniczych (członkiem Climmar jest m.in. nasz PIGMiUR)
Czym jest badanie Dealer Satisfaction Index?
W największym skrócie: polega ono na zebraniu opinii dealerów - w różnych krajach - na temat producentów danych ciągników (maszyn rolniczych). Przeprowadzane jest co roku - i stanowi de facto szczegółową ocenę relacji między producentami i dealerami.
Ankieta za rok 2024 przeprowadzona była w okresie od 4 kwietnia do 31 maja - składała się z 15 sekcji i 73 pytań. W badaniu wzięli udział dealerzy z 11 krajów europejskich, a jego wyniki zostały ogłoszono niedawno - podczas targów EIMA 2024 we Włoszech.
Czym jest badanie Dealer Satisfaction Index 2024. Deutz-Fahr na 1. miejscu
Pierwsze miejsce zajęła marka Deutz-Fahr - odnotowując średni wynik na poziomie 14,3. Warto zaznaczyć, że z roku na rok Deutz-Fahr piął się w górę - w ciągu ostatnich trzech lat, awansował z trzeciego miejsca w rankingu na miejsce pierwsze w roku 2024.
- Deutz-Fahr zajął pierwsze miejsce w rankingu dzięki wysokiemu wynikowi, uzyskanemu w dziale „Marketing” (14,4 punktu) oraz w sekcji „Relacje Dealer-Producent” (15,1 punktu), co dowodzi skuteczności zastosowanej strategii, ukierunkowanej na wsparcie sprzedaży i skuteczną współpracę z siecią dealerską - wyliczają sami przedstawiciele marki Deutz-Fahr.
CZYTAJ TAKŻE: Tak wygląda największy ciągnik Deutz-Fahr [VIDEO]
Wspomniany wynik oczywiście cieszy całą grupę SDF.
- Wynik ankiety jest owocem naszego nieustannego zaangażowania w rozwój i oferowanie produktów wysokiej jakości zgodnie z potrzebami rynku, a także potwierdza, że współpraca z siecią dealerską i dbałość o potrzeby dystrybutorów są kluczowe dla przyszłości rolnictwa i prowadzą do osiągania najlepszych wyników w zakresie innowacji i efektywności. Nasze produkty, oprócz nowoczesnej technologii, zostały zaprojektowane w taki sposób, aby zapewnić wysoką jakość i łatwość obsługi, zwiększając efektywność codziennej pracy - komentował wspomniany wynik Alberto Bellini, dyrektor SDF Global Product & Business Development Group.
CZYTAJ TAKŻE: Kompaktowy ciągnik Deutz-Fahr. Jak wygląda najmniejszy model 5 Keyline? [VIDEO]
Przedstawiciele SDF zaznaczają, że dalej będą pracować "nad umocnieniem marki".
- Dzięki temu ważnemu wyróżnieniu, DEUTZ-FAHR umacnia swoją pozycję zaufanego partnera dla dealerów, którzy doceniają elastyczność operacyjną firmy na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Będziemy nadal pracować nad umocnieniem naszej marki, jej rozpoznawalnością. Chcemy, aby była punktem odniesienia w sektorze maszyn rolniczych. Będziemy wzmacniać relacje z naszymi dealerami, aby zapewnić "customer experience", które skupia coraz większą uwagę na potrzebach klienta - komentował rówież Alessandro Maritano, Dyrektor Zarządzający ds.Handlowych SDF.
CZYTAJ TAKŻE: Rolnictwo 5.0. Deutz-Fahr zaprezentował autonomiczny ciągnik do winnic