Szanowna Internautko, Internauto

 POW_logo


Na naszych stronach używamy technologii takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie. Podmioty trzecie na mocy odrębnych porozumień mogą używać mechanizmu cookie na stronach portali Południowej Oficyny Wydawniczej oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Pragniemy zapoznać Cię ze szczegółami stosowanych przez nas technologii oraz z przepisami, które niebawem wejdą w życie, tak aby dać Ci pełną wiedzę i komfort w korzystaniu z naszych serwisów internetowych. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

Klikając przycisk „Akceptuję” lub zamykając to okno zgadzasz się na postanowienia zawarte poniżej.


RODO

Z dniem 25 maja 2018 r. rozpoczyna obowiązywanie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako „RODO”). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych, takich jak między innymi usługi portali jarocinska.pl, gostynska.pl, krotoszynska.pl, rawicz24.pl, zpleszewa.pl, zwielkopolski24.pl, wiescirolnicze.pl. W tej informacji przedstawiamy skrót najważniejszych zagadnień dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych, jakie może mieć miejsce po 25 maja 2018 r. w związku z korzystaniem z naszych usług. Prosimy Cię o jej przeczytanie, nie zajmie to więcej niż kilka minut.


Czym są dane osobowe

Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszych serwisów takimi danymi są np. adres e-mail, nazwa/nick, adres IP, imię i nazwisko, numer konta w naszym sklepie internetowym lub w innej usłudze oferowanej przez POW. Dane osobowe mogą być zapisywane w plikach cookies lub podobnych technologiach (np. local storage) instalowanych przez nas lub naszych Zaufanych Partnerów na naszych stronach i urządzeniach, których używasz podczas korzystania z naszych usług.


Podstawa i cel przetwarzania

Przetwarzanie danych osobowych wymaga podstawy prawnej. RODO przewiduje kilka rodzajów takich podstaw prawnych dla przetwarzania danych, a w przypadkach korzystania z naszych usług wystąpią, co do zasady trzy z nich:


1) Niezbędność przetwarzania do zawarcia lub wykonania umowy, której jesteś stroną. Umowa to, w naszym przypadku, regulamin danej usługi. Jeśli zatem zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi dodania ogłoszenia w oparciu o treść regulaminu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.


2) Niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. Ta podstawa przetwarzania danych dotyczy przypadków, gdy ich przetwarzanie jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora w ramach portali POW.


3) Twoja dobrowolna zgoda. Jest potrzebna głównie w przypadku, gdy usługi marketingowe dostarczają Ci podmioty trzecie (czyli Zaufani Partnerzy, o których mowa poniżej) oraz gdy to my świadczymy takie usługi dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować), reklamodawcy i ich przedstawiciele muszą mieć możliwość przetwarzania Twoich danych. Udzielenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne, i jeśli nie chcesz, nie musisz jej udzielać. Dzięki naszemu rozwiązaniu masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie. Twoje pozostałe uprawnienia wynikające z udzielenia zgody są opisane poniżej.


Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy, zgodnie z opisem powyżej. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania – czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy – przez czas jej wykonywania, a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora – do czasu istnienia tego uzasadnionego interesu.


Administratorzy

Administratorem Twoich danych osobowych jest Południowa Oficyna Wydawnicza Sp. z o.o., ul. Kasprzaka 1a, 63-200 Jarocin, logo podmiotu, na którego stronę wszedłeś możesz zobaczyć na planszy zawierającej niniejszą informację, a także nasi Zaufani Partnerzy, czyli firmy i inne podmioty, z którymi współpracujemy głównie w zakresie marketingowym. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie na stronie naszej polityki prywatności.


Przekazywanie danych

Twoje dane będzie przetwarzać POW i Zaufani Partnerzy, jeśli wyrazisz na to zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez POW lub Zaufanego Partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). Dzięki temu możemy np. lepiej dobrać najciekawsze lub najtańsze oferty dopasowane dla Ciebie. W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.


Cookies

Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem. Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.


Twoje uprawnienia

Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas i Zaufanych Partnerów.


Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać.

Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – GIODO. Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora. Pod tym adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych i Twoich uprawnień.


Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez POW i Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych zebranych w związku z korzystaniem przez Ciebie ze stron i aplikacji internetowych dostarczanych przez POW w celach marketingowych (obejmujących niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie Twojej aktywności na stronach internetowych) w tym ich przetwarzanie w plikach cookies itp. instalowanych na Twoich urządzeniach i odczytywanych z tych plików przez POW i Zaufanych Partnerów możesz w łatwy sposób wyrazić tę zgodę, klikając w przycisk „Akceptuję” lub zamykając to okno.

Jeśli nie chcesz wyrazić opisanej wyżej zgody prosimy o opuszczenie strony. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania w celach marketingowych innych niż własne cele POW.

Informujemy jednocześnie, iż POW w ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzać będą Twoje dane we własnych celach marketingowych opisanych szczegółowo powyżej w oparciu o ich prawnie uzasadniony interes, jako administratora.


Pokaż listę Zaufanych Partnerów
  • Zaloguj się/Zarejestruj się
Wieści Rolnicze
  • Strona główna
  • Ceny Rolnicze
    • Ceny żywca wieprzowego
    • Ceny żywca wołowego
    • Ceny zbóż
    • Ceny pasz
    • Ceny owoców
    • Ceny warzyw
    • Ceny mleka i przetworów
    • Ceny drobiu i jaj
    • Analizy rynkowe
  • Newsy
  • Hodowla
      • BYDŁO I MLEKO
      • TRZODA CHLEWNA
      • DRÓB
      • INNE HODOWLE
      • ŻYWIENIE
      • WYPOSAŻENIE BUDYNKÓW INWENTARSKICH
      • ZDROWIE I DOBROSTAN
      W lutym kolejne obniżki cen mleka
      "Powinny ruszyć dopłaty do świń ras: pbz i wbp" [VIDEO]
      Jak zmniejszyć koszty w chlewni?
      Osiem tuczników rocznie na własne potrzeby - od marca?
  • Uprawy
      • ZBOŻA
      • INNE UPRAWY
      • NAWOŻENIE
      • CHOROBY I SZKODNIKI
      • UPRAWA GLEBY
      • PRZECHOWALNICTWO
      • Owoce i warzywa
      Kiedy przycinać drzewa owocowe?
      Cukrownia podsumowuje kampanię. Jaki plon buraka? Jaka polaryzacja?
      Bobik - Listy Odmian Zalecanych 2023
      Rzepak ozimy 2023 - jakie nowości odmianowe w KR?
  • Technika
      • CIĄGNIKI
      • MASZYNY
      • URZĄDZENIA
      300 ha, hodowla drobiu i dwie "sprytne" ładowarki [VIDEO]
      Kiedy opłaca się zainwestować w nową maszynę?
      Maszyny rolnicze. LEMKEN przejął firmę Equalizer
      Polagra Premiery. Czym zaskoczył John Deere? Kogo zabrakło na wystawie?
  • Prawo i finanse
      • VAT
      • EKONOMIKA
      • POMOC UNIJNA
      • PRZEPISY
      • WNIOSKI DO POBRANIA
      • KRUS
      • GIEŁDOWY RYNEK ROLNY
      Na inwestycje dla rolników z Unii byłoby więcej, ale Polska zadecydowała inaczej
      Wsparcie do produkcji prosiąt. Nabór wniosków wydłużony
      Rolnik na ryczałcie kontra rolnik jako czynny podatnik VAT
      Płatności ONW w 2023 r.
  • Sylwetki
  • Video
  • Dla domu
      • Kulinaria
      • Hotblog
      • Koła gospodyń wiejskich
      • Zdrowie
      Rękodzieło artystyczne od kilku lat przeżywa swój renesans
      Biznes na wsi również dla kobiet gospodarnych
      Domowy chlebek - wypróbuj ten świetny przepis!
      Domowe sposoby na kurację mlekiem. To naprawdę działa!
  • iEKO iLOGICZNIE
      • Ekologia z certyfikatem
      • Dobre praktyki w uprawie roślin
      • Zrównoważony chów zwierząt
      • Odnawialne źródła energii
      • Zdrowa żywność
      • Środki pomocowe
      Serowarnia w Wańczykówce [przeczytaj i obejrzyj FILM]
      Opalanie słomą zamiast węglem. Rolnik nie żałuje decyzji [VIDEO]
      Za co płaci eko-konsument?
      Ekologia z perspektywy dziecka. Trzeba jeść zdrowe kanapki
  • Wieści Rolnicze
  • John Deere. Zmiany w strukturze i na kluczowych stanowiskach

John Deere. Zmiany w strukturze i na kluczowych stanowiskach

Inne 6 Dec 2020, 06:00 ŁT Aktualizacja: 6 Dec 2020, 06:42
John Deere. Stanowisko Prezesa Zarządu objęła Katarzyna Lewicka
Źródło: John Deere
Firma John Deere zakończyła swoją transformację, dzięki której stała się firmą Smart Industrial. Jest to jedna z największych operacji restrukturyzacyjnych w historii firmy. Nowy Prezes Zarządu John Deere Polska. Dealer Jutra 3.0 jednym z priorytetowych celów.
Spis treści:

    Firma John Deere zakończyła swoją transformację, dzięki której stała się firmą Smart Industrial. Jest to jedna z największych operacji restrukturyzacyjnych w historii firmy. Nowy Prezes Zarządu John Deere Polska. Dealer Jutra 3.0 jednym z priorytetowych celów.
     

    Firma dokonała całkowitego repozycjonowania we wszystkich obszarach swojej działalności handlowej na całym świecie, w tym w Polsce. Wśród kluczowych zmian personalnych należy wskazać objęcie stanowiska Division Business Managera przez Katarzynę Lewicką.

    Dzięki restrukturyzacji firma John Deere podzieliła swoje działania biznesowe na trzy nowe obszary. Są to:
    Systemy Produkcyjne
    Oferta Technologiczna
    Rozwiązania dla Całego Cyklu Użytkowania

    Zmiany dokonały się w obszarze działów sprzedaży i marketingu firmy, a ich efekty oznaczać mają jeszcze lepsze wsparcie dealerów oraz klientów. Wszystkie działania na rynku europejskim będą sterowane z nowego Centrum Wsparcia Sprzedaży i Marketingu w Walldorf w Niemczech. Co więcej, wszystkie osoby odpowiedzialne za sprzedaż i marketing marki John Deere w poszczególnych krajach europejskich będą także powiązane ściśle z nowym centrum w Walldorf, co zdecydowanie skróci procesy decyzyjne. Umożliwi to także firmie szybkie reagowanie na zmieniające się warunki na lokalnych rynkach oraz na lepsze sprostanie wymaganiom klientów.

    W związku z koncentracją na badaniu nowych Systemów Produkcyjnych, w Walldorf stworzono działy obejmujące segmenty:
    Drobne Zboża, Kukurydza i Rolnictwo Precyzyjne
    Produkty Mleczne i Hodowla Zwierząt.

    Specjaliści z powyższych sektorów będą odpowiedzialni za rozwój oraz promocję poszczególnych maszyn, takich jak ciągniki, kombajny czy sieczkarnie.

    Kolejnym kluczowym zadaniem Centrum Wsparcia Sprzedaży i Marketingu w Walldorf jest poszukiwanie, kreowanie i wdrażanie Rozwiązań dla Całego Cyklu Użytkowania.

    ZOBACZ TAKŻE: Nowe ciągniki, nowe maszyny, nowe rozwiązania. Innowacje w rolnictwie 2020

    W ofercie dla każdego Systemu Produkcyjnego pozostają usługi FarmSight, Gwarancja Paliwowa, Kontrakty Obsługowe PowerGard.
    Rozwój tego typu narzędzi zapewni rolnikom, jak i usługodawcom jeszcze łatwiejsze planowanie produkcji oraz klarowny obraz jej kosztów. 

    Katarzyna Lewicka na czele polskich struktur

    Zmiany w strukturze oznaczają również przesunięcia personalne. Katarzyna Lewicka pracująca w John Deere Polska od 20 lat objęła nowo powstałą funkcję Division Business Managera, czyli stanowisko łączące obowiązki Prezesa Zarządu oraz Dyrektora Sprzedaży w Polsce. Jednocześnie Marko Borwieck, dotychczasowy Prezes Zarządu, stał się odpowiedzialny za rynki Europy centralnej jako nowy Division Business Manager.

    Katarzyna Lewicka z wykształcenia jest inżynierem budowy maszyn, który to kierunek ukończyła na Politechnice Poznańskiej. Swoją karierę w John Deere rozpoczęła od działu administracji, do którego dołączyła w momencie przenosin centrali polskiego oddziału z Warszawy do Poznania w 2000 roku. Z uwagi na fakt, że wówczas zespół nie był tak szeroki jak obecnie, powszechne było łączenie różnych obowiązków, dzięki czemu Katarzyna zyskała ważne doświadczenie związane z działalnością dealerów: finansowaniem, logistyką, kwestiami organizacyjnymi. 

    Wkrótce, dzięki kompetencjom w obszarach finansowych objęła stanowisko Credit Supervisor, co pozwoliło zyskać kolejną wiedzę dotyczącą bieżącego funkcjonowania dealerów John Deere Polska. W 2007 roku Katarzyna objęła stanowisko Dyrektora Finansowego i Kontrolera, by tę funkcję pełnić przez kolejne 10 lat.

    W 2017 roku dołączyła do działu sprzedaży maszyn żniwnych jako dyrektor. Pod koniec 2018 roku wyjechała na 2 lata do Mannheim, gdzie jako Strategic Planning Manager z bliska przyglądała się kierunkowi, w jakim zmierza firma.

    - Zmiany, jakie w okresie kilkunastu ostatnich lat zaszły w naszej organizacji, potwierdzają jak dla John Deere bardzo ważny jest rynek polski, gdzie firma się ulokowała, rozwija sieć dealerską, cały czas doskonali się w kierunku profesjonalnego dealera, stara się robić wszystko, by być bliżej klienta. Wystarczy wspomnieć, że początkowo w naszej ofercie mieliśmy głównie duże ciągniki amerykańskie i kombajny, a obecnie nasze portfolio zawiera maszyny TURF, ciągniki dla każdego typu gospodarstw, kombajny, prasy czy sieczkarnie. Ponadto sukcesywny rozwój sieci dealerskiej sprawia, że jesteśmy wręcz zobligowani do przyciągania największych talentów na rynku pracy, a wykorzystanie nowoczesnego Centrum Szkoleniowego pozwala nam stale rozwijać kompetencje naszej kadry, także po stronie dealerów. Jestem szczęśliwa, że mogę w nowej, jeszcze bardziej odpowiedzialnej roli być częścią tak rozwijającej się firmy - mówi Katarzyna Lewicka, Division Business Manager w John Deere Polska.

    Dealer Jutra 3.0 jednym z głównych priorytetów

    Dealerzy marki John Deere także znacząco skorzystają z nowej struktury organizacyjnej firmy. Otrzymają oni pomoc zarówno z Centrum Wsparcia Sprzedaży i Marketingu w Walldorf, ale także ze strony działów rozwoju sieci dealerskiej i obsługi posprzedażowej w Polsce. Wszystkie te obszary na skutek reorganizacji zostaną wewnętrznie wzmocnione, co pozwoli realizować cele związane z rozwiązaniami rolnictwa precyzyjnego, programami finansowania zakupów, programami demonstracji wraz z nowym wymiarem obsługi posprzedażnej. Zdalne monitorowanie pracy maszyn (JD Link), diagnozowanie, usuwanie i przewidywanie usterek (Service Advisor Remote) oraz planowanie i dokumentowanie (MyJohnDeere, MyOperations) ma stać się standardem, co przyczyni się do zwiększenia bezpieczeństwa i komfortu pracy klientów.

    Na czele działu rozwoju sieci dealerskiej stoi teraz Piotr Iżyniec.

    John Deere nie tylko będzie oferować inteligentne rozwiązania, ale także zamierza znacznie inwestować w szkolenia i edukowanie pracowników sprzedaży i serwisu, na czele którego stanął Stanisław Wolski jako Manager Aftermarket & Customer Support. Za struktury regionalne odpowiada od teraz Mariusz Zieliński.

    Pierwsze połączenie sił

    Dalszy rozwój sieci dealerskiej jest jednym z priorytetów reorganizacji firmy w ramach strategii Dealer Jutra 3.0. W przyszłości firmy dealerskie będą się rozrastać, aby jeszcze lepiej zaspokajać rosnące potrzeby klientów. Pomimo, a nawet dzięki konsolidacji sieci dealerskiej, liczba pracowników dealerów stale rośnie od ponad 10 lat, co gwarantuje nieustające wsparcie dla klientów.

    Pierwszy przypadek realizacji nowej strategii już za nami. Otóż z dniem 1 listopada br. Agro-Efekt połączył siły z Polboto-Agri.

    - Działanie to umożliwi wsparcie regionu sprzedażowego Dolnego Śląska jeszcze większą siłą, lepszymi rozwiązaniami dla klientów oraz perspektywami rozwoju dla pracowników. Poprzez nowo stworzone synergie zwiększymy swoją bliskość do klienta, swoją profesjonalność oraz wyspecjalizowanie. Strategia ta sprawi, że opłacalność inwestycji będzie na jeszcze wyższym poziomie. Mamy nadzieję że niebawem będziemy mogli zorganizować spotkania z klientami,  które pozwolą na zbliżenie i zacieśnienie naszych relacji - mówi Stefan Ścieszka, prezes zarządu Agro-Efektu, który formalnie będzie kontynuował działalność obu firm pod swoim brandem.

    • Tagi:
    • Dealer of Tomorrow
    • Smart Industrial
    • John Deere
    Łukasz Tyrakowski
    Zobacz wszystkie wpisy autora
    Wieści Rolnicze
    komentarze
    Zaloguj się aby móc komentować
    Podobne artykuły
    Inne

    Kiedy opłaca się zainwestować w nową maszynę?

    Jan. 30, 2023
    Ciągniki

    Polagra Premiery. Czym zaskoczył John Deere? Kogo zabrakło na wystawie?

    Jan. 23, 2023
    Ciągniki

    Niemieccy rolnicy najczęściej wybierają ciągniki John Deere. Fendt w tyle 

    Jan. 20, 2023
    Ciągniki

    John Deere wprowadza zmiany w JDLink. Co zyskają użytkownicy? 

    Jan. 12, 2023
    Ciągniki

    Jaka była sprzedaż ciągników w 2022 roku? Podsumowanie

    Jan. 11, 2023
    Ciągniki

    TOP 10 marek nowych ciągników rolniczych 2022 roku [GALERIA] 

    Dec. 19, 2022
    Ciągniki

    TOP 10 marek ciągników używanych 2022 roku [GALERIA] 

    Dec. 17, 2022
    Maszyny

    „Król wydajności” w kukurydzy. Jakie były efekty?

    Dec. 15, 2022
    Warto wiedzieć
    Inne
    Restrukturyzacja gospodarstw rolnych - omawiamy, wyjaśniamy
    Feb. 2, 2023
    Pomoc unijna
    Na inwestycje dla rolników z Unii byłoby więcej, ale Polska zadecydowała inaczej
    Feb. 1, 2023
    Inne
    Kiedy przycinać drzewa owocowe?
    Feb. 1, 2023
    Najnowsze
    Maszyny
    300 ha, hodowla drobiu i dwie "sprytne" ładowarki [VIDEO]
    Feb. 1, 2023
    Inne
    Kiedy opłaca się zainwestować w nową maszynę?
    Jan. 30, 2023
    Maszyny
    Maszyny rolnicze. LEMKEN przejął firmę Equalizer
    Jan. 25, 2023
    Ciągniki
    Polagra Premiery. Czym zaskoczył John Deere? Kogo zabrakło na wystawie?
    Jan. 23, 2023
    Wieści Rolnicze
    Wieści Rolnicze
    Dane kontaktowe
    Wieści Rolnicze
    Południowa Oficyna Wydawnicza Sp. z o. o.
    NIP 6171979904
    REGON 251010225
    tel. +48 627 47 15 31
    ul. Kasprzaka 1A
    63-200 Jarocin
    [email protected]
    Numer dyżurny - 797 330 280
    Kategorie
    • Ceny Rolnicze
    • Newsy
    • Hodowla
    • Uprawy
    • Owoce i warzywa
    • Technika
    • Prawo i finanse
    • Sylwetki
    • Video
    • Dla Domu
    © 2023 WieściRolnicze
    • Redakcja
    • Reklama
    • Kontakt
    • Regulamin
    • Prenumerata
    • Konkursy